NY OPDATERING AF CREATIONDAYS
Fra : Ole Madsen

Dato : 08-10-01 09:42

Origen, Clement, Augustine, DIONYSIUS

Ole Madsen

http://www.creationdays.dk - The Gap Theory Page
http://www.danmarkforjesus.dk
http://www.israelnu.dk - nyheder og artikler

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-10-01 11:02

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> writes:

> Origen, Clement, Augustine, DIONYSIUS

H.C. Andersen, Vasco da Gama, Hannibal, HERMES
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm so glad to see you, Son of Homo Habilis, and
The RockBear. ((^)) Daughter of Australopithecus Afarensis!" cried Bill.

Fra : Stefan Holm

Dato : 08-10-01 14:57

pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> H.C. Andersen, Vasco da Gama, Hannibal, HERMES

Eudoxos, Fermat, Leibniz, CAUCHY

--
"It's a gargantuan mistake that will ruin your life,
frighten children and bruise fruit."

Fra : Mr. D

Dato : 08-10-01 13:41

Stefan Holm <stefan@aub.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:u3d4udykp.fsf@aub.dk...

> Eudoxos, Fermat, Leibniz, CAUCHY

Groucho, Flip og Flop, Ib René, CAIRO

(Hvad går det her ud på?)

Mr. D

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-10-01 15:59

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> writes:

> Groucho, Flip og Flop, Ib René, CAIRO
>
> (Hvad går det her ud på?)

Ingen anelse. Jeg troede, at man skulle nævne et gudenavn fra oldtiden
til sidst, men det skal man åbenbart ikke.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Har nogen lagt mærke til, hvordan de tre Back to the
The RockBear. ((^)) future-film hænger sammen? Det er helt vildt sejt, og

Fra : Stefan Holm

Dato : 08-10-01 16:10

pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Ingen anelse. Jeg troede, at man skulle nævne et gudenavn fra oldtiden
> til sidst, men det skal man åbenbart ikke.

Oh. Kanske jeg har misforstået reglerne? Jeg var åbenbart for
fokuseret på at det sidste navn skulle være i majuskler. For nok var
Cauchy sej, men nogen guddom var han ikke (og heller ikke fra
oldtiden).

--
"You're not the first naked engineer to use that story."

Fra : Mr. D

Dato : 08-10-01 15:42

Stefan Holm <stefan@aub.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:uvghqcgmf.fsf@aub.dk...

> Oh. Kanske jeg har misforstået reglerne?

Jamen, da har jeg også fuldstændigt misforstået det, for jeg satte guden
først, omend han ikke var fra oldtiden.

Mon ikke det var Peter, som misforstod fra første omgang idet han
forvekslede vinens gud Dionysos med Dionysius Exiguus? (idet jeg går ud
fra det ikke var Dionysius Tyranner, Ole henviste til)

Mr. D

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-10-01 18:53

> [...]

> forvekslede vinens gud Dionysos med Dionysius Exiguus? (idet jeg går ud
> fra det ikke var Dionysius Tyranner, Ole henviste til)

Det lyder ikke urimeligt.

Men hvad kan man vinde?
--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our