> Rseren går ihvertfald 100kmt ..... og efter hvad jeg har hørt skal der
> bruges en ny udstødning der nok koster
> 1200 - 1300kr *ss* med hensyn til Derbien har jeg ladet mig fortælle
> (RPR) at den har
> lidt flere HK på baghjulet som en RSer .....
RS'en går med god vilje 85 - 90km/t på toppen efter spærringerne er taget,
og har 5.5hk på baghjulet.
Derbi'en har omtrent 7hk på baghjulet og render med god vilje 100km/t.
Forskellen ligger i at Derbi'en som standard har 17,5mm karburator og en
cylinder der er noget mere hidsigt portet end Aprilia'en.
At den så også har en hjelmboks der hvor tanken normalt sidder er jo kun et
plus =)
Jeg fortryder ihvertfald ikke mit køb.
Vandt 1. premien ved Scooter Træf 2001 med flest hk på baghjulet (12,26hk og
118km/t på toppen, alt sammen med lovlig gearing).
De er næsten alle sammen begrænset på samme måde, nemlig en tragt i
forrøret. Udstødningen skal derfor skæres over, og tragten pilles ud
hvorefter udstødningen svejses sammen igen.
TZR'eren er dog undtagelsen. Den er begrænset via tændingen, så her skal CDI
boksen skiftes.
TZR'eren har samme motor som RS 50, så ydelsen ligger i samme klasse.
--
- RpR
Moped Gallery.com - The World's biggest!
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4-hjul og 4-takt er 2-hjul og 2-takt for mange"
--