VIRUS - advarsel
Fra : Live4Him

Dato : 07-10-01 20:42

Hej. Jeg fik desværre for lidt siden Nimda virus ved at surfe en hjemmeside,
og 7 filer blev inficeret. Jeg ved ikke om virusen har bredt sig fra min pc
til andre igennem adressekartoteket i outlook, det ved jeg nogen virus gør,
men for at være på den sikre side og vide om jeg skal advare andre i mit
adressekartotek, vil jeg gerne vide om følgende har modtaget en mail fra mig
på følgende e-mail adresser :

Anders Johnson anderspj@post8.tele.dk

Christina Egholm christina.egholm@get2net

Mr D s-griis@post5.tele.dk

Niels Steg steg@iname.com

Svar venligst her i gruppen.

( ps. min pc er ren nu. )

jørgen.

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 07-10-01 20:57

Nope

Fra : Live4Him

Dato : 07-10-01 21:25

"Rengøringsassistenten" <niels.stegWHO@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nope
~~~~~~~~~~~~
Nu har du jo også skiftet e-mail adresse, så det hjælper mig ikke så meget.

jørgen.

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 07-10-01 21:49

> [...]
meddelelse
> ~~~~~~~~~~~~
> Nu har du jo også skiftet e-mail adresse, så det hjælper mig ikke så

Nope - jeg har stadig de gamle adresser.. jeg har skiftet udbyder da
prisen er bedre.. men de adresser jeg har haft de sidste 2 år har jeg
vist stadig!

Niels

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 07-10-01 21:55

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message

> [...]
mit
> adressekartotek, vil jeg gerne vide om følgende har modtaget en mail

Hvilket web-site var det på..?

Kenn L. Schjødt
Dansk side om SDH: http://www.kristus.dk
Kirkens officielle hjemmeside: http://www.lds.org

Fra : Live4Him

Dato : 07-10-01 22:51

"Kenn L. Schjødt" <kenn_s.fjern_for_email@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:3bc0c084$0$8076$edfadb0f@dtext.news.tele.dk...

> Hvilket web-site var det på..?
~~~~~~~~~~~~~~
Naomi Campbell's officielle site. Naomi Campbell er en kendt fotomodel.

Men iøvrigt - hvis jeg må spørge. Jeg ved stadig ikke om min pc er ren efter
inficeringen. Jeg kørte nemlig Norton Antivirus programmet og så derefter i
loggen at der var en fil der var inficeret, men der blev nægtet adgang. Den
pågældende fil blev altså hverken slettet eller repareret, selvom den blev
genkendt som inficeret. Så gik jeg ned for at finde filen automatisk, men
den var ikke at se i det pågældende bibliotek.

Hvad kan jeg gøre ? Kan Nimda gøre en fil usynlig for Norton Antivirus
programmet ? Det er en readme.exe fil som var(er) inficeret, men som blev
usynlig.

jørgen.

Fra : Mr. D

Dato : 07-10-01 21:26

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bc0b024$0$238$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Jeg kan ikke se, jeg har modtaget noget, Jørgen

Mr. D

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-10-01 23:19

> [...]
> men for at være på den sikre side og vide om jeg skal advare andre i mit
> adressekartotek, vil jeg gerne vide om følgende har modtaget en mail fra

Nøj, står jeg stadig i din adresseliste

Nej, jeg er glad for advarslen, men jeg har gudskelov ikke fået noget som
helst videresendt - og herunder igen farlige vira - så vidt jeg ved!
Jeg har et ret nyt og fuldstændig opdateret virusprogram (PC-cillin 2000)
som jeg fik ved køb af mit nye Motherboard, så jeg har gudskelov været
forskånet for den slags. Der er alskens opdateringsmuligheder, såvel som
scanning af internetfiler, så nej, der har INGEN problemer været med de
ellers så udbredte virusproblemer...

Men tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på muligheden!

--
KH
Anders

Fra : Live4Him

Dato : 08-10-01 10:46

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, jeg er glad for advarslen, men jeg har gudskelov ikke fået noget som
> helst videresendt - og herunder igen farlige vira - så vidt jeg ved!
~~~~~~~~~~
Det er godt at den ikke nåede at sprede sig til andre.

jørgen.

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 08-10-01 01:54

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev...

> vil jeg gerne vide om følgende har modtaget en mail fra mig
> på følgende e-mail adresser :

> Christina Egholm christina.egholm@get2net

Nej, Jørgen - jeg har heller ikke fået den (på hverken den ene eller anden
amiladresse). Men tak for omtanken!

Mvh,
Christina

Fra : Live4Him

Dato : 08-10-01 10:47

"Christina Puhakka Egholm" <christina.egholm@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:9pqtff$hsc$1@sunsite.dk...
> "Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev...

> Nej, Jørgen - jeg har heller ikke fået den (på hverken den ene eller anden
> amiladresse). Men tak for omtanken!
Det er fint. Tak for tilbagemeldingen.

jørgen.