Skærme
Fijala 3554
2 comp 1 skærm
Fra : Lothario

Dato : 07-10-01 19:48

Er det muligt at køre 2 computere på 1 skærm? Hvis ja, hvordan?

Mvh Moe

Fra : --==JKADK==--

Dato : 07-10-01 21:30

Med en skærm switch .. se på www.edbpriser.dk

Fra : Lothario

Dato : 07-10-01 22:32

> Med en skærm switch .. se på www.edbpriser.dk

OK....jeg må lige ha lidt mere hjælp. Søgningen 'skærm switch' kom op med
nogle resultater, hvoraf dette lignede det mest:

Manual DataSwitch 2 PC -> 1 Monitor / 2 Monitors -> 1 PC 250 kr.

Er det hvad jeg har brug for?
Hvad er en skærm switch i det hele taget?

Mvh Moe

Fra : --==JKADK==--

Dato : 07-10-01 22:48

> [...]
250 kr.

> Er det hvad jeg har brug for?
> Hvad er en skærm switch i det hele taget?

Det kunne meget vel være den .. tjek med forretningen inden du
bestiller den.
En skærmswitch er en boks hvor du tilslutter en skærm og derfra
tilslutter skærmkabler der løber ud til x computere .. du skifter
så på boksen hvilket signal ( fra hvilken computer ) der skal vises
på skærmen.

Regards

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-10-01 10:52

Lothario wrote:

> Manual DataSwitch 2 PC -> 1 Monitor / 2 Monitors -> 1 PC 250 kr.
>
> Er det hvad jeg har brug for?

Måske, hvis du vil køre i høje opløninger så skal du nok regne med at skulle
betale noget mere for at få en ordentlig billedkvalitet.

> Hvad er en skærm switch i det hele taget?

En fordeler boks hvor du forbinder din skærm og de to computere til og vælger
hvad du vil se vha. en knap. Du kan også få tilsvarende bokse til mus og
tastaturer.

Mvh

Bruno

PS. Der findes forøvrigt en del skærme som har to indgange.

Fra : SharkanDK

Dato : 10-10-01 20:46

> Er det muligt at køre 2 computere på 1 skærm? Hvis ja, hvordan?

Hvorfor ikke bare køre med et program til fjernstyring som f.eks. netop
eller pc anywhere?