hotel- og bilpakke Florida/Miami ??
Fra : Alex Jensen

Dato : 07-10-01 18:34

Nogle gode idéer til, hvor man kan finde billige pakker med hotelophold
inkl. billeje i Miami/Florida i november (2 uger)?

På forhån tak!

AJ

Fra : Bjarke Jensen

Dato : 22-10-01 20:16

Hej Alex

jeg var i Miami i sommer og fandt et hotel i Miami Beach helt ud til
stranden som var meget billig, samtidig med at det var i orden, modsat mange
andre billige hoteller i USA.

hotellets adresse er

Penguin Hotel
1418 Ocean Drive
Miami Beach, Florida 33139
tlf. 305-534-9334 / 800-235-3296

værelse me 2 kingsize senge, køleskab, kabel TV kostede 40$ for op til 4
personer,
de har desuden en kanon fortovs restaurant.

Capital rent a car kan anbefales billigere end de store udlejningsfirmaer.
250$ for 8 dage inc kasko og ansvar.

capital rent a car
3101 Mccoy road, orlando, FL 32812
toll free 1-888-499-0044

har også et kontor ved Miami Int. Airport. men kan ikke huske adressen,
ligger lige over for avis's parkering.

God tur
Hilsen
Bjarke Jensen
www.bjasen.dk
Alex Jensen <aj@alexjensen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bc092b5$0$4789$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 29-10-01 16:52

Hej Alex
Check min hjemmeside for yderligere informationer omkring Florida:
http://www.florida-usa.subnet.dk der er masser af information, gode råd,
links oma. omkring Florida. Har du yderligere informationer eller ønsker
flere råd så bare send en mail: toulstrup@hotmail.com

God tur

Mvh Martin