Vinteropbevaring
Fra : bwl

Dato : 07-10-01 14:18

Hrj gruppe

Nu går vi jo de kolde måneder i møde og det varer nok heller ikke længe før
at vi skal af med pladerne??
Men hvordan er det lige at det forgår. Jeg har nemmelig fået flyttet
forsikringen over i eget navn, og venter nu på giro´en. ca 2600 for en
ansvar ved Alm Brand. Men så skal pladerne deponeres. KOster det noget, og
hvornår får man dem igen??.

Tænker oxo på at opstalle mc´en hos en forhandler her i vinter. men hvordan
fungere det?, og hvad gør de? og hvilken forhandler skal man henvende sig
til???.

BRian W.

CB 900.
" synes bestemt jeg så nogle Raptor folk ved motorvejs parkeringen lørdag.
Århus Vest .Håber i havde en god tur."

--

Honda Bold´Or
Hiace-busa

Brian.W@mail1.stofanet.dk

Fra : albert

Dato : 07-10-01 14:42

> [...]
>
> CB 900.
> " synes bestemt jeg så nogle Raptor folk ved motorvejs parkeringen lørdag.

Hvis du bor i Århus V, så er der jo Brdr. Sejr (Stjernepladsen). Mener han
tager omkring 500kr for en vinter, men skynd dig at reservere, for der er
begrænset plads

Mvh Albert

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-10-01 17:19

bwl wrote:

> Hrj gruppe

Haarj

> Men hvordan er det lige at det forgår. Jeg har nemmelig fået flyttet
> forsikringen over i eget navn, og venter nu på giro´en. ca 2600 for en
> ansvar ved Alm Brand.

Prøv evt. GF istedet, jeg er ret sikker på at de kan få den en helårlig
ansvarsforsikring for omkring 1800,- uanset hvilken mc
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-10-01 17:24

Og du så rigtigt, vi havde lige en fællestur i det forrygende vejr. Og det
var en rigtig god tur. Hold ind næste gang, og kør en tur med os.

Det er ikke hos alle forsikringer du behøver at deponere pladen.

Mange forhandlere opbevarer MC'er om vinteren. Og de fleste af dem forsikre
den mod brand og tyveri, så for dem, der har kasko på kan man med fordel
afmelde sin forsikring fuldstændig. Også selv om banken har pant i den.

--
Mvh.
Henrik (Som ikke helt er klar over hvem du er ? Kan man få et hint ?)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : bwl

Dato : 09-10-01 17:31

hehe lonesome rider... -*G* nope. JEg har æren af at være højeste medlem i
Galten Mc. Tror nu nok du har set mig et par gange derude .

Brian W.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-10-01 21:47

Ja, kan jeg næsten ikke have undgået, var lige forbi for 15 min siden, men
du var der vist ikke. Vi ses helt sikkert. Der er jo lige et par fester hos
jer, i nærmeste fremtid.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Allan jørgensen

Dato : 09-10-01 21:31

shurgaard på avedøre havnevej/biblioteksvej i hvidovre lejer depoter ud til
både biler og mc'er ,og man må komme der lige så tit man vil, man må bare
ikke skrue på dyret.

--
-- Allan(FZR600US)som ikke arbejder hos dem, men tænkte at der måske var
nogen der kunne bruge dem til vinter.