Ny cylinder
Fra : MiG

Dato : 07-10-01 12:15

Hej i gruppen...

Jeg står og skal have en ny cylinder.

Jeg ved bare ikke hvilken?!? Regner dog med en alm. 47 Polini jern
47 Polini
47 Polini Alu.
47,6 Alu

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-10-01 13:07

"MiG" <clark@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen...
>
> Jeg står og skal have en ny cylinder.
>
> Jeg ved bare ikke hvilken?!? Regner dog med en alm. 47 Polini jern
> [...]

47 Polini Alu? Hvad er det for noget?

Og den 47,6 alu , kan være mange ting. Men en 47 mm Polini Sport er helt
okay!

/Thomas

Fra : Morten Christensen

Dato : 07-10-01 14:02

En Polini 47 alu er vel en Corsa ik??

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : RpR

Dato : 07-10-01 14:25

> En Polini 47 alu er vel en Corsa ik??

Polini Sport = Støbejern, 47mm
Polini Corsa = Støbejern, 47mm, (en tunet sport cylinder, groft sagt)
Polini Alu = Aluminium, 47,4mm, yder lidt mindre end Corsa, fås kun til
piaggio og BWS.
Polini EVO 1 = Alu, 40mm, yder en anelse over Corsa.
Polini EVO 2 = Alu, 47,6mm, yder MEGET, fra 15hk og derover alt efter
knallert.

Så findes der selvfølgelig alle de andre "små" 47,6mm cylindre fra f.eks
Athena, Airsal osv.

Airsal cylinderen er ihvertfald helt okay til den pris den bliver solgt for.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Gundersen

Dato : 08-10-01 15:17

Hej RpR!

> Polini EVO 1 = Alu, 40mm, yder en anelse over Corsa.
> Polini EVO 2 = Alu, 47,6mm, yder MEGET, fra 15hk og derover alt efter
> knallert.

Så vidt jeg ved heder det EVO 50ccm eller EVO 70ccm!

EVO 1, 2, 3, 4 er til hvilken type motor den er til!

EVO 2 er til Jog, Neos, Rally, Sonic mf.
EVO 4 er til Stalker, (Piaggio)
Eller sådan noget!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 08-10-01 16:20

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> wrote in message

> Så vidt jeg ved heder det EVO 50ccm eller EVO 70ccm!
>
> EVO 1, 2, 3, 4 er til hvilken type motor den er til!
>
> EVO 2 er til Jog, Neos, Rally, Sonic mf.
> EVO 4 er til Stalker, (Piaggio)
> Eller sådan noget!

Jeps

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : RpR

Dato : 08-10-01 20:47

> Jeps

yup, men EVO 1 er 50cc til Jog & Co, og EVO 2 er 70cc til Jog & co.

Fra : Gundersen

Dato : 09-10-01 19:37

Hej Rpr!

> yup, men EVO 1 er 50cc til Jog & Co, og EVO 2 er 70cc til Jog & co.

Hmm....Så fik du den redet alligevel! =)

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk

Fra : MiG