Mere Live
Fra : hullubulluu

Dato : 07-10-01 11:37

Hey Folkens.
Så er der nyt om foreningen FALROS. Iddrk siger nogen sikkert, men jeg kan
oplyse at foreningen har lige fået helt ny bestyrelse, og de arbejder
ihærdigt på at få sat et scenarie sammen til afvikling i slutningen af
november. Regn med at det bliver et sted i kbh området. Alle over 18 er
velkomne ( er du 17 eller 16 kan vi nok osse godt finde ud af det ).

Mvh Den nye kasserer

Ps. "Verden ville være et bedre sted med et par drager"
Citat en garvet LIVE'r

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-10-01 11:55

On Sun, 7 Oct 2001 12:36:42 +0200, "hullubulluu"
<yadayada@not.here.org> wrote:

>Iddrk siger nogen sikkert, men jeg kan
>oplyse at foreningen har lige fået helt ny bestyrelse,
[..]
>Mvh Den nye kasserer

Har den nye kasserer et navn, eller er Falros fremover styret af bl.a.
"hullubulluu"?

--
- Peter Brodersen

Fra : Jesper Hylling

Dato : 07-10-01 13:36

Og hvor skal vi gå hen hvis vi gerne have >lidt< mere at vide (om
scenariet)??