Hvor mange konfirmeres?
Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 07-10-01 09:17

Hvor mange konfirmander regner man med til 2002-sæsonen?

:] Have a smiley day.....and a CrazyNight!
Kenneth Lund Petersen, koordinator
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : Erik

Dato : 07-10-01 12:42

"www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange konfirmander regner man med til 2002-sæsonen?

forhåbligt ingen!

Erik

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 07-10-01 13:36

Øøøøøøøøøh?

Fra : Erik

Dato : 07-10-01 13:55

> Øøøøøøøøøh?

Der er rigtigt, blev konfirmander frelste under anledningen,
havde Pinsekirken, Apstolsk kirke og trosbevægelsen ingen
medlemmer.

Erik

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 07-10-01 15:39

Altså jeg ved ikke om du fisker efter at starte en debat eller en
mudderkastning, Erik. Jeg kan ikke bruge dit svar til en pind og håber at
andre kan hjælpe mig i stedet.

Jeg har brug for vide HVOR MANGE konfirmander der går til
konfirmandforberedelse og bliver konfirmeret i det kommende forår. Er der
nogle der så i det mindste kan HENVISE mig til hvor jeg finder det samlede
antal??

Fra : Erik

Dato : 07-10-01 15:43

> [...]
> nogle der så i det mindste kan HENVISE mig til hvor jeg finder det samlede

Det er rigtigt, men er du kun ude efter konfirmandernes penge
så spørg kirkeministeren

Erik

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 07-10-01 16:47

Med al ære og respekt, Erik, så ANER du intet om hvad jeg skal bruge tallet
til og du kunne for den sags skyld være helt ligeglad.

Jeg gætter på at det er min "undeskrift" her der får dig til at tro at det
er i forbindelse med polterabends eller speaks/lydproduktioner (hvilket så
er forkert).

Fra : Erik

Dato : 07-10-01 17:02

> [...]
> er i forbindelse med polterabends eller speaks/lydproduktioner (hvilket så

Så må du undskylde min frække hentydning. Beklager min forhastede
indbildning.

Erik

Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 07-10-01 17:43

Fra : Live4Him

Dato : 07-10-01 16:18

> [...]
> nogle der så i det mindste kan HENVISE mig til hvor jeg finder det samlede
~~~~~~~~~~~~~~
Prøv folkekirken eller kirkeministeriet. Du finder deres hjemmesider ved at
søge på nettet. Jeg tvivler på der er nogen i dette forum som ved hvor mange
der skal konfirmeres. Du kan måske også prøve Danmarks statistik.

Håber det hjælper.

jørgen.

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 07-10-01 16:31

Live4Him <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bc0724c$0$42008$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> skrev i en meddelelse
Måske ved din lokale sognepræst det?

Hvis du ikke kender ham, vil jeg godt påtage mig at spørge min - men det
bliver først i morgen...

Marina