Ordbog
Fra : Casper

Dato : 06-10-01 23:17

Når jeg tilføjer ord til ordbogen og derefter forlader MS Word 2000 siger
Word at ordbogen ikke er tilstede og at ordene derfor ikke kan blive
tilføjet.

Hvad gør jeg for at få min ordbog "i gang"?

Casper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-10-01 20:42

"Casper" <grevslick@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilføjet.
>
> Hvad gør jeg for at få min ordbog "i gang"?

Hjælpen siger:

Oprette en ny brugerordbog
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Stave-
og grammatikkontrol.
Klik på Brugerordbøger.
Klik på Ny.
Skriv et navn til den brugerordbog i boksen Filnavn.
Klik på Gem.
Hvis du kun vil bruge ordbogen, når du kontrollerer tekst på et andet sprog,
skal du markere navnet på ordbogen og derefter klikke på sproget i boksen
Sprog.
Du skal aktivere en brugerordbog, før du kan kontrollere stavningen.
Kontroller, at afkrydsningsfeltet ud for ordbogens navn er markeret i
dialogboksen Brugerordbøger.
Du kan nu tilføje ord til brugerordbogen, mens du udfører stavekontrol. Du
kan også tilføje, redigere eller slette ord direkte i brugerordbogsfilen.

Ovenstående kom frem, da jeg hos assistenten spurgte: ordbog

Kurt