125PR arrangement i Løgstør - Mangler hand~
Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 06-10-01 23:03

Hejsa gutter og guttinder.

Der var en gut som ved et uheld (jeg var jo travlt beskæftiget med at lege
sygetransport for Mads) fik mine handsker med hjem efter arrangementet i
Løgstør. Det er et par fra mconline.dk
(http://www.mconline.dk/html/acatalog/sm112.jpg).

Hvis der er en som kender vedkommende, kan jeg så ikke lige blive prajet ?

Steen
Hvorfor laver de ikke fly af samme materiale som den sorte boks? Den holder
jo altid.

Fra : Mads Lund

Dato : 08-10-01 09:03

Hør lige Per P, det var noget med at en fyr fra Viborg som manglede et par
handsker, og Ole tog nogle med til ham (dine sansynligvis), og dem skulle
Per få igen.

Mads Lund, der har været ude og køre mc igen
RS125RR

Fra : Morten Dahl

Dato : 08-10-01 09:34

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> Mads Lund, der har været ude og køre mc igen
> RS125RR

Hvad gik så i stykker denne gang, materiel eller pilot?

-
Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 08-10-01 10:07

> Hvad gik så i stykker denne gang, materiel eller pilot?

Ingen ting Jeg kørte jo ret forsigtigt, for 14 dage er muligvis ikke nok
til at skuldren er helt på toppen.

Men Per tog nogle af de dyre ture. Af de spørgsmål der står ubesvarede hen
er bl.a. hvorfor jeg lod ham låne knallerten, men ok jeg ville jo gerne lige
prøve en tur for at teste hvor langt der er til jeg kan køre igen, og jeg
kan ikke selv starte den i tiden, så han skulle jo lokkes lidt. Næste
spørgsmål er hvorfor jeg så også lånte ham mit pæne crosstøj ? Fuck hvor var
det mudret bagefter, men det kan vel vaskes.

Banen har ikke været brugt i lang tid, og stod under vand på de lave steder.
Da cyklen var blevet varm, lokkede vi Per ned ad en lang mudder/sten skrænt
som endte i et 1/2 m dybt mudder hul. Det gik meget godt første gang, og han
vendte og tog turen tilbage igennem mudderet og op ad skrænten uden de store
problemer. Men så lavede han den fatale fejl, at køre gennem højt græs, hen
over noget han trode var jævnt, men til alles store morskab var der gemt en
1/2 meter dyb 5 m lang vandpyt i græsset hold da kæft hvor så det godt
ud. Men vi fik da bjerget både ham og cyklen. Og nu da han var våd, gik det
hele over i det stadie hvor ordet ligemeget er det mest brugte. Så
mudderpølen og skrænten blev gentagne gange forceret med hanen i bund (og vi
snakker altså 65 2 takts heste), og det så ret imponerende ud med mudder i 3
m højde omkring en brølende cykel.
Far Lund kom også ud for at lege med, på en af hans offroadere. Han var dog
ikke så imponeret af at alt skulle være vådt, så han sneg sig uden om de
dybe huller. Men vi fik ham da lokket til at køre op ad mudderskrænten på
hans XL125 med blankt bagdæk. Men op kom den da. Det eneste problem var at
han styrtede på en grusbakke, og fik en stor bule på det ene ben (gæt på om
min mor var tilfreds med at jeg kørte med et brækket kraveben, og min far
kom humpende hjem
Kawa'en lignede mest af alt noget militæret havde camufleret men den blev
hurtig fin igen.

Mads Lund
KX500 Mud monster

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-10-01 17:10

> Men Per tog nogle af de dyre ture. Af de spørgsmål der står ubesvarede hen
> er bl.a. hvorfor jeg lod ham låne knallerten

.... samt hvorfor du glemte at invitere MIG!

Da i sagde i lige ville ud at køre, regnede jeg med noget tøsepjat pga. det
pæne tøj i havde på, men næste gang i skal derned, SÅ VIL JEG MED!

Rittig
(som går ud og monterer forgaffel på Kwasakien NU)

Fra : Mads Lund

Dato : 09-10-01 07:24

> ... samt hvorfor du glemte at invitere MIG!
>
> Da i sagde i lige ville ud at køre, regnede jeg med noget tøsepjat pga.
det
> pæne tøj i havde på, men næste gang i skal derned, SÅ VIL JEG MED!

Se'følig må du komme med. Men vi skulle jo lige ud og se stedet an. Sagen er
vist nok den, at vi må køre der så tosset vi vil, bare vi passer på
bondemandens juletræer.

Mads Lund
KX

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-10-01 17:06

> Se'følig må du komme med. Men vi skulle jo lige ud og se stedet an. Sagen
er
> vist nok den, at vi må køre der så tosset vi vil, bare vi passer på
> bondemandens juletræer.

Hmmmm....
Kan du ikke lige uddybe det? "Så tosset vi vil" - betyder det at vi må køre
der så tit vi har lyst, eller betyder det at vi må køre PerP-style?

Rittig

Fra : Mads Lund

Dato : 09-10-01 17:18

> Hmmmm....
> Kan du ikke lige uddybe det? "Så tosset vi vil" - betyder det at vi må
køre
> der så tit vi har lyst, eller betyder det at vi må køre PerP-style?

Tja vi skal hvist bare fortælle ham at vi kommer, og så måtte vi ikke
parkere ud for hans indkørsel (hvad jeg selvfølgelig havde gjort). Og han
brokkede sig da ikke over larmen fra KX'eren. Men vi må hellere lige snakkes
ved på torsdag. Grusgraven ligger ca 30 km syd for Ålborg, og der er under 5
km hjem til Far Torben, som har en fin stor mark vi må lege på.

Eneste betingelse er at vi venter et par uger så jeg kan være med. Hvor lang
tid plejer man at bruge på knogle restitution før man må lege farlige lege
igen ?

Mads Lund, broken
KX500, der bare skal svejses når noget brækker

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-10-01 19:23

> [...]
lang
> tid plejer man at bruge på knogle restitution før man må lege farlige lege

Kommer meget an på bruddet, men 3 uger SKAL du regne med, måske 4. Det er
sådan set nemt, du må lave alt det du kan uden at det gør ondt, kroppen har
sådan en smart mekanisme til at fortælle hvornår det er for meget. Der er
bare lige det med kraveben at motorcykler sommetider laver nogle sjove ryk i
folk, fx. ved landing efter hop, som kan gen-knække folks knogler. Snak fx
med Gamle Ole i klubben, det har han prøvet fordi der var en off-road tur i
Italien han bare MÅTTE med på 14 dage efter et kravebens-knæk.

Rittig

Fra : Per Pedersen

Dato : 09-10-01 12:18

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in message

> [...]
var
> det mudret bagefter, men det kan vel vaskes.

Tøjet er vasket og KX´eren overlevede. Husk nu jeg væltede kun den ene
gang

> [...]
vi
> snakker altså 65 2 takts heste), og det så ret imponerende ud med mudder i

Hvad der er knap så fedt er at køre forsigtigt ned ad skrænten ned i mod
mudderhullet hvor man forsøger at motorbremse i 1. gear samtidig med at man
bremser forsigtigt på bagbremsen. Og hvad sker der lige før man er nede og
klar til at give gas får man låst baghjulet, lortet springer i hold og man
holder nu ude i mudderhullet med en død motor. Der er så kun en ting at
gøre...ned med stængerne. Vandet står så højt at det når ind i støvlerne,
men hva´skidt.... de er så utætte at det hurtigt løber ud igen. Det var mine
udrangerede Frank Thomas støvler der blev misbrugt og den venstre støvle gik
helt i stykker så sålen fra svangen og frem ikke havde forbindelse med selve
støvlen. Forestil sig engang hvor meget en støvle der gaber vidt åben i
kørselsretningen gennem et mudret vandhul tager ind!!!!

Og tænk så på engang at det med at gå i stå midt ude i det mudrede vandhul
sker tre gange....Og sidste gang var det kæden der hoppede af og satte sig
fast!!! Hvor nemt er det lige at sætte kæden på igen når man holder der i
midten af det sorte hul og der ikke er nogen der sådan lige har lyst til at
gi´ en hånd med. Jeg måtte egenhændigt slæbe den op på tør grund og vriste
kæden fri og montere den igen. men sjovt...DET VAR DET!!!!!

> [...]
> kom humpende hjem
> Kawa'en lignede mest af alt noget militæret havde camufleret men den blev

En tur i gennem det store rene vandhul fik da renset det værste af inden
den blev læsset op i traileren

Fra : Søren L Hansen

Dato : 08-10-01 14:52

Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in article
<3bbf80b9$0$4793$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
> Hejsa gutter og guttinder.
>
> Der var en gut som ved et uheld

Hvordan ved du at det ikke var en guttinde??

Og skal du aldrig være med i vores fine racerværksted??
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 09-10-01 15:07

"Søren L Hansen" wrote

> Hvordan ved du at det ikke var en guttinde??

Fordi jeg fik historien fortalt da jeg vendte tilbage fra Aalborg.

> Og skal du aldrig være med i vores fine racerværksted??

Tjoe, ser du. Det var jo meningen, men så kom maskinen til at stå i en
persons garage (som jeg egentligt lige skal have fundet ud af overhovedet må
stå der..) og derfor kom det ikke videre. -Men som det ser ud pt., så
bliver ræseren nok afhændet igen.

Steen

Fra : Søren L Hansen

Dato : 10-10-01 07:46

Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dk> wrote in article
<hwDw7.18473$lk7.297282@news.get2net.dk>...
> [...]
> persons garage (som jeg egentligt lige skal have fundet ud af overhovedet

> stå der..) og derfor kom det ikke videre. -Men som det ser ud pt., så

Fair nok, det er jo ikke meget ved at køre uden handsker. Men tilbuddet
følger da bare med maskinen, så du kan jo bruge det i din salgstale...
--
Søren