Konen har købt babygixxer
Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-10-01 22:10

Så er konen kørende på en gsxr250 - efter eget valg. Hørte du det Anneli

Jeg har fået lov at prøve, og den er f****** skæg. Man skal bare lige vænne
sig til at omdrejningsniveauet er mere end det dobbelte af hvad jeg plejer
at ligge og rode rundt med.
Men det er småt med dokumentation på sådan en størrelse Jeg har dog fra
Køster i Randers fået en side med servicespecifikationer Jeg har smidt
den i dk.binaer.motor - den er vist blevet lidt stor, men man skal lære så
længe man lever

Allan Bojesen
CB 750 F2 -78 / Vibeke GSXR250

Fra : Anneli

Dato : 06-10-01 22:29

"Allan Bojesen" <allan@bojesen.com> skrev i en meddelelse
> Så er konen kørende på en gsxr250 - efter eget valg. Hørte du det Anneli

Jepper!! Det var sørme flot! Stort tillykke :0) Hørte du det også Pein?!
;0))))

Stor hilsen Anneli - og Savage :0)
www.anneli.subnet.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-10-01 16:35

Allan Bojesen wrote:

> Så er konen kørende på en gsxr250 - efter eget valg.

Hrmpf, det er jo den forkerte

> Hørte du det Anneli >

Ja, jeg vil nu vove at påstå at det er en rigtig god begynderkværn

> Jeg har fået lov at prøve, og den er f****** skæg. Man skal bare lige
> vænne sig til at omdrejningsniveauet er mere end det dobbelte af hvad jeg
> plejer at ligge og rode rundt med.

Det vænner man sig hurtigt til ...og jo, den er dælme sjov

> Men det er småt med dokumentation på sådan en størrelse

Jeg har en manual til den på
<http://the.subnet.dk/mc/main-gixxermanual.html>

> Jeg har dog fra
> Køster i Randers fået en side med servicespecifikationer Jeg har smidt
> den i dk.binaer.motor - den er vist blevet lidt stor, men man skal lære så
> længe man lever

Pyt med det, det er egentlig rart at det ser ordentligt ud, når man printer
det ud

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk