Efterlysning: Kvinde med blå sv650s og sid~
Fra : Mads Kristiansen

Dato : 05-10-01 21:00

Ja okay! En noget suspekt efterlysning, I know...
Jeg er på jagt efter sidetasker til min sv'er, og mødte for en (eller var
det to) mdr. siden, en ved karolinetræffet som havde en blå sv650s med givi
sidetasker. Hun skulle bo på fyn (?) og fik det lavet et sted i jylland. Men
hvor??? Nu har jeg selvfølgelig smidt sedlen væk.

Mvh
Mads Kristiansen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 06-10-01 23:48

> Jeg er på jagt efter sidetasker til min sv'er, og mødte for en (eller var
> det to) mdr. siden, en ved karolinetræffet som havde en blå sv650s med
givi
> sidetasker.

Se på http://www.givi.it/indexe.htm - tryk på "for your bike" i den sorte
topmenu, og manøvrér til SV650S. Her er der både topbokse, sidetasker og
andre vindskærme til SV'eren. Alle der forhandler Givi kan bestille disse
dele hjem, og du kan selv montere dem (jeg monterede monorack med topboks på
ca. 1 time på min gamle SV'er).

Mvh
Steen

Fra : Birger Poulsen

Dato : 07-10-01 06:30

Steen Schmidt wrote:

> [...]
> dele hjem, og du kan selv montere dem (jeg monterede monorack med topboks på

Nu ved jeg ikke om du har reelle hensigter og det vitterligt er taskerne
du er ude efter, eller det er et kvindeligt bekendtskab som kan give
adgang til herlighederne
Jeg fortæller alligevel i al min naivitet...
Jeg købte et Givi PL rack, topplade, 1 E460N samt 2 E360N tasker.
Det virker utrolig stabilt.
Kan demonteres på ½ time. Jeg synes ikke at noget som helst rack kommer
i pynteklassen på en sådan maskine, hvilket gav mig den gode ide at købe
et monorack til montering når behovet kun var til topboxen.
Denne kunne ikke købes uden topplade (som jeg lige, i dyre domme, havde
købt ekstra til PL racket). Dette drev trodset frem i mit sind (nok med
bistand fra muldvarpen
Mit plan er nu at få fremstillet 2 bæreprofiler som passer til den
monterede befæstning, hvorpå min topplade kan monteres.

Mvh
Birger
SV

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-10-01 19:06

"Birger Poulsen" <b.poulsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nu ved jeg ikke om du har reelle hensigter og det vitterligt er taskerne
> du er ude efter, eller det er et kvindeligt bekendtskab som kan give

Det kan være at det lige netop er taskerne han er ude efter

Thore Jensen

Fra : Jakob Barfod

Dato : 08-10-01 11:18

> [...]
> Denne kunne ikke købes uden topplade (som jeg lige, i dyre domme, havde
> købt ekstra til PL racket). Dette drev trodset frem i mit sind (nok med

Er du sikekr på det? Da jeg talte med den danske Givi-importør, kunna de
skaffe alverdens reservedele; lige fra løse lå til taskerne til låsebeslag,
splitter osv. Prøv at at ringe til dem; reservedelslageret hos Jysk Motor
Kompagni i Århus.

--
Jakob

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 07-10-01 09:18

Var det nogle gode tasker hun havde/har..???

Hilsen røde

Fra : Ole Mogensen

Dato : 07-10-01 12:39

sjukker@worldonline.dk wrote:

> Var det nogle gode tasker hun havde/har..???
>
> Hilsen røde

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 11-10-01 17:25

Jeg takker ærbødigst for de dybt seriøse svar
/Mads