Hjælp - Vigtigt sprøgsmål om DK nummerplad~
Fra : Lasse Madsen

Dato : 06-10-01 17:36

Hej

Jeg har fået praktik plads i udlandet (holland) i et ½år jeg vil gerne tøffe
rundt på min DK mc der nede men hvad så med mine danske plader? kan jeg frit
bruge dem eller hvad ?

m.v.h.
lasse madsen

Fra : Ole Mastrup

Dato : 06-10-01 18:07

Ja da. Du er Dansker og har betalt for forsikring og vægt afgift. Husk
registrerings attest.
God tur

Hilsen
Ole

Fra : Anders Vinther

Dato : 06-10-01 22:06

> [...]
tøffe
> rundt på min DK mc der nede men hvad så med mine danske plader? kan jeg

Prøv evt. at ringe til forsikringen og hør med dem om der er en max.grænse
for hvor mange dage du må være ude af landet ad gangen og/eller pr. år...

Jeg er ikke sikker på om der er noget, men det er vel bedre at være
sikker...

Mvh.

Anders V.