Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Downstairs ?
Fra : Henrik

Dato : 14-01-01 01:07

Er der nogen som har personligt kendskab til denne klub
http://www.downstairs-foto.dk/ ?

Jeg søger nemlig et sted hvor jeg kan pusle om nogle
portræt/model-optagelser uden at blive flået.

Mvh.
Henrik

Ps. Bor i Bagsværd (2880)

Fra : Sim

Dato : 16-01-01 06:54

HEy Henrik.
Jeg var medlem intil for nylig. Det koster 200dkr /måned. Det forlyder at de
har et godt portræt/model hjørne, med masser af projektorer,
paraplydippedutter og lamper, samt baggrunds-skærme i metermål i forkellige
farver. Der arrangeres "model-aftener" og folk er relativt åbenhertige med
tips og råd.For en femmer kan man tage en sodavand i køleskabet, og hvis man
kan få kaffemaskinen startet er der cappochino/kaffe/chokolade/the i den...
ikke så ringe hva!
Prøv at kigge ind om mandagen ved 19-20-tiden. Det plejer at være muligt at
få en rundvisning. Ciao/sim.

Fra : Paul Nilsson

Dato : 16-01-01 20:56

Henrik <schwarz-nielsen@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93qqi8$1gat$1@news.cybercity.dk...

Fra : Paul Nilsson

Dato : 16-01-01 20:57

Hej.
Kan anbefales - var der som dommer engang - god stemning og gode faciliteter
til Dig.......
mvh. Paul - Herlev Fotoklub (som ikke har atelier..)