TV/FM tuner til iBook
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 06-10-01 02:34

Lader det sig gøre? Eller skal man have en PCI computer. Og hvordan vil
kvaliteten i givet fald være.

Tak, Henning.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 06-10-01 14:01

Henning Vestergaard Poulsen <henning@imtoosexy.com> wrote:

> Lader det sig gøre? Eller skal man have en PCI computer. Og hvordan vil
> kvaliteten i givet fald være.

Ja det kan sagtens lade sig gøre, via usb eller firewire. Kig på:

<http://www.eskapelabs.com/mytv.html>

<http://www.formac.com/html/shopformac.html?cid
=shop_products_studio>

Kvaliteten aner jeg ikke noget om og den sidste løsning er nok temmelig
dyr hvis du kun vil se tv!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Thorfinn

Dato : 08-10-01 12:26

mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote
> Ja det kan sagtens lade sig gøre, via usb eller firewire. Kig på:
> <http://www.eskapelabs.com/mytv.html>

Det dumme er bare at den bruger USB. USB er simpelthen ikke hurtigt
nok til at overføre bevægelige billeder. Dimsen bruger en kompression
og det virker ikke tilfredsstillende.

> <http://www.formac.com/html/shopformac.html?cid
> =shop_products_studio>

Efter signende et godt køb, men du nævner den største ulempe.
> Kvaliteten aner jeg ikke noget om og den sidste løsning er nok temmelig
> dyr hvis du kun vil se tv!

De fleste tuner arbejder med på PCI eller PC card basis. øv.

hilsen
Sebastian Thorfinn