Hjælp til at spærre en internet adresse
Fra : Rex

Dato : 05-10-01 19:29

Der var engang en venlig sjæl der hjalp mig, nu har jeg brug for hjælpen
igen.

Der er en fil (Windows 2000)i system mappen, hvor man kan tilføje Internet
adresser hvorpå de ikke længere er brugbare

kan i huske hvilken??

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-10-01 22:31

On Fri, 5 Oct 2001 20:28:51 +0200, "Rex" <rex03@hotmail.com>
wrote:

> Der er en fil (Windows 2000)i system mappen, hvor man kan tilføje Internet
> adresser hvorpå de ikke længere er brugbare

\winnt\system32\drivers\etc\hosts

Tilføj adressen 172.0.0.1 og navnet på den pågældende host.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Rex

Dato : 05-10-01 22:57

Takker..

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 06-10-01 09:41

In <cj9srt0seqsmttqobim1cvodfb9ah36fpq@news.worldonline.dk> Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> writes:

>\winnt\system32\drivers\etc\hosts

>Tilføj adressen 172.0.0.1 og navnet på den pågældende host.

172.0.0.1 ?? Mener du ikke 127.0.0.1 ?

/Martin

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-10-01 21:31

On Sat, 6 Oct 2001 08:40:38 +0000 (UTC), tusk@daimi.au.dk (Martin
Moller Pedersen) wrote:

> 172.0.0.1 ?? Mener du ikke 127.0.0.1 ?

Jo. (Men begge dele vil virke, hvis bare 172.0.0.1 er
unreachable).

-A
--
http://www.hojmark.org/