Hot 50
Fra : Kasper Nielsen

Dato : 05-10-01 17:44

Dav eller noget....

Jeg har ikke haft min hot startet i 8 måneder. Det er altså ikke bare at
starte den fandt jeg ud af! Bateriet var fladt og min kickstarter smadrede
jeg efter et par forsøg. Øv bøv. Midt i alle mine anstrengelser gik der en
slange i istykker. Det var selvfølgelig den til olien. øb bøv igen.....pille
skidtet fra hinanden og skifte slange, for blot at konstatere at den ikke
ville starte(prøvede lige med en boremaskine på variatoren) Så bliver man
hidsig, mere end man var i forvejen og kyler hele skidtet ind bag i skuret
hvor det kom fra....

Det var min dag

Kasper nielsen

Kan det vlre fornuftigt at skifte benzinen med noget frisk?

Fra : MadMaxDK

Dato : 06-10-01 13:07

> Kan det vlre fornuftigt at skifte benzinen med noget frisk?

Jeps, meget fornuftigt endda, det er noget med at benzin på en eller anden
måde bliver for gammelt....

Mvh
MadMaxDK

Fra : Elbarto

Dato : 06-10-01 14:46

MON .....min gamle puch ms 50 startede efter 3 gange på kickstarteren
fyldte ikke nyt benzin på den rensede dog karb . luftfilter .tændrør og
udstødning
måske du skulle prøve det ....MSeren havde stået i lidt over 1 år

Erik Elbarto
"livet er som fyldte sjokolader .....man ved aldrig hvad man får"