Søges: Wonder how
Fra : KO

Dato : 05-10-01 17:14

Jeg søger titlen samt kunstneren på en sang. Tror den er fra 2000 måske 2001. Den går lidt sådan her:

And I wonder how the tears.............

Det er selvfølgelig alt jeg kan huske lige nu!! Den luder lidt ala Lionel Ritchie, men mener ikke det er ham.

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 05-10-01 17:53

KO wrote:

> [...]
> Det er selvfølgelig alt jeg kan huske lige nu!! Den luder lidt ala Lionel Ritchie, men mener ikke det er ham.

Et fuldstændig vildt skud, som jeg godt ved ikke passer med alle
oplysninger:

Curtis Stigers: I wonder why

http://home01.wxs.nl/~jancvdberg/songteksten/stigers-curtis_curtis-stigers.html#2

Hvis det er helt i skoven, så prøv at give lidt flere oplysninger (genre
osv.)
--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Christian Muus

Dato : 05-10-01 18:38

"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

Lionel Ritchie, men mener ikke det er ham.

> Et fuldstændig vildt skud, som jeg godt ved ikke passer med alle
> [...]

Jeg tror det er den han mener, men hvis han mener at den er fra 2000 eller
2001, kan det være at det er Søren Sko's overflødige version af nummeret

--
Christian Muus

Fra : KO

Dato : 06-10-01 07:54

> Et fuldstændig vildt skud, som jeg godt ved ikke passer med alle
> oplysninger:
>
> Curtis Stigers: I wonder why

Fuldstændig korrekt
Takker mange mange x

Fra : Tue Linder

Dato : 05-10-01 21:59

KO <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bbddc53$0$217$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
Ritchie, men mener ikke det er ham.

> Lionel Richie lavede en gang i 80'erne en sang,
som han dedikerede til en blind kvinde.
Ordene "wonder why" og muligvis "wonder how" indgik i omkvædet.
Jeg så en gang videoen i det hedengangne Eldorado med Jørgen-drengen.

Jeg mener også han sang:"Are you somewhere feeling lonely...",
og omkvædet munder ud i "I love you".
mvh Tue

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 06-10-01 14:15

"Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg så en gang videoen i det hedengangne Eldorado med Jørgen-drengen.
>
> Jeg mener også han sang:"Are you somewhere feeling lonely...",

Lyder som Lionel Richies - Hello.

--
Morten Bock Sørensen (icq# 100068159)
Århus N