Start af JOG
Fra : Benjamin Stanfeld

Dato : 05-10-01 16:30

Når jeg lader min Jog (95) stå i f.eks en time efter jeg har kørt, eller når
jeg skal starte den om morgenen. Så fyrer jeg elstarteren af i nogle gange
et minut før den starter. Kan det være mit tændrør der er for gammelt,eller
noget andet galt med?

Mvh. Benjamin

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 05-10-01 16:46

Benjamin Stanfeld wrote:

> Så fyrer jeg elstarteren af i nogle gange et minut før den starter

Sidder der ikke kickstart på sådan en Jog fra 95?

> . Kan det være mit tændrør der er for gammelt,eller noget andet galt med?

Det er da en mulighed, pil det ud og kig på det. Udskift det evt. det koster jo
kun 40,- eller sån.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Gundersen

Dato : 06-10-01 22:42

Hej

Det er nok dyssen den er gal med!

> Sidder der ikke kickstart på sådan en Jog fra 95?

Jo da! Det gør der da!

Tja... måske!

Mvh Emil
P.s. Jeg holder nu på at det er din karbu der er forkert indstillet!

--
www.ScooterZone.dk