TV-out problemer med TNT2 m64 kort
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-10-01 13:52

Jeg har forsoegt at faa en af mine kammeraters TNT2/M64 kort til at
virke paa hans TV, og det lader ikke til at virke og jeg soeger nogle
raad.

System:
Celeron633
Asus CUB4X MB
Apollo TNT2/M64 (Chrontel 7006 TV-out chip)
Win2k
Har proevet Seneste detonator samt Apollos egne drivere
Tv - prosonic 21 T2S med Scart indgang (ingen S-VHS)

-Jeg har proevet baade SVHS samt RCA indgangen og det har ingen effekt
(TV kan ikke vaelges i kontrolpanelet).
-Jeg har forsoegt med TV-Tool 5.5 (seneste udgave skulle understoette
Chrontel). Den finder Chrontel TV-chippen. Jeg vaelger PAL og
800x600/640x480 og slaar over paa TV. Resultatet er at monitor samt TV
bliver sort og maskinen tilsyneladende gaar ned saa jeg maa resette.
-Jeg har proevet med TVCC2000. Begge indgange er markeret med roedt
som om den ikke kan finde noget paa udgangene. Det virkede heller ikke
naar jeg slog over paa TV.
-Jeg har proevet at justere I/O Voltage til en hoejere
spaending. Virkede ikke.
-Jeg har proevet at skifte til AGP 1x. Virkede ikke.
-Jeg har proevet et Win2k registreringshack paa
geforcefaq.com. Virkede ikke.
-Jeg har proevet at slukke maskinen og reboote med TV taendt og sat
til. Virkede ikke.

Er der nogle der har flere raad ? (eventuelt nogle der kender prosonic
TVet eller Apollos TNT2 kort). Findes der eventuelt nogle andre
drivere (evt. leakede) der virker bedste med TNT2 m. TV-OUT ?
Findes der nogle specielle Chrontel 7006 drivere?