ADSL, Tele DK eller Tiscali?
Fra : Andreas Roepstorff

Dato : 05-10-01 08:30

Hej,
Jeg overvejer at få ADSL lagt ind. Har mulighed for enten Tele DK eller
Tiscali. Fordelen ved Tiscali synes at være, at man får en router
stillet til rådighed, men er der nogle, der har erfaringer med de to?
Andreas

Fra : Jan Hovard

Dato : 05-10-01 10:13

Hej
Jeg har god erfaring med TDC. Jeg har fået en ADSL 1024/256 og den har
fungeret perfekt lige fra starten. Med den løsning får man en router med i
prisen.
---janh

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-10-01 10:32

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> Hej
> Jeg har god erfaring med TDC. Jeg har fået en ADSL 1024/256 og den har
> fungeret perfekt lige fra starten. Med den løsning får man en router med i
> prisen.

ja med netexpress, men åbenbart ikke med Bredbånd. Jeg har netxpres 256
og det funker bare derudaf :)

/thomas

Fra : MC

Dato : 05-10-01 15:11

Jeg har Tiscali og det funker bare
Nu kan du også sammensætte din egen løsning eks. 2048/128 eller 512/128
Jeg har personlig valgt 768/128 med Cisco 677 til 495,-
Og så er det lovligt at dele ADSL med andre hos tiscali men der er der ikke
hos de andre udbydere
Så da vi er 3 personer kan du selv regne ud havd det bliver

Den køre rigtig ridt både med MAC og den PC jeg skriver fra

MC

Fra : Andreas Roepstorff

Dato : 07-10-01 11:17

TAk for svarene, det lyder til, at ADSL er lykken ligemegetom der står
TDK eller Tiscali på den!
Andreas