css skript
Fra : Don

Dato : 05-10-01 09:49

Hej

1) Er der nogen der ved hvordan jeg laver et skript i css der gør, at når
jeg flytter markøren over et stykke tekst, at der så kommer en kasse ned med
links?

2) Hvis jeg trykker på det billedet jeg har på mit site, som er et link, vil
jeg gerne have at der dukker et nyt billede op uden at den henter en hel
side frem med det nye billede....Kan man linke til et billede og kun
billedet?

Jeg håber, at der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-10-01 12:23

1. Til dette bruges DHTML. Du skulle kunne finde noget du kan bruge på
http://webreference.com/dhtml/dynomat/hiermenus3/

2. Ja du kan linke til billedet. Sæt target="_blank" så åbner det i et
nyt vindue.