Er det et godt køb ?
Fra : Brian

Dato : 05-10-01 06:28

Er nedenstående et godt grafikkort ?

Det kan købes for ca. 800.- , skal jeg vælge det eller et andet ?

3D BLASTER GEFORCE 2 GTS
3D grafik accerator. 32 MB
333 MHz DDR SG RAM.
AgP 4x.

Hilsen

Brian

Fra : Ivan J. Kristensen

Dato : 05-10-01 06:51

Jep den spiller max

jeg har også købt sådan en

ingen hakken i Insane eller Unreal i 1280x968 32 bit high detail

mvh burgeren

Brian <brgr@-nospam-mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bbd44ff$0$14818$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Ivan J. Kristensen

Dato : 05-10-01 07:06

ps. jeg kører forresten kun agp x 2, det er hvad mit bundkort kan klare.

Ivan J. Kristensen <ivankristensen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9pjhef$ur2$1@news.cybercity.dk...

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 05-10-01 09:39

"Brian" <brgr@-nospam-mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Er nedenstående et godt grafikkort ?
>
> Det kan købes for ca. 800.- , skal jeg vælge det eller et andet ?

> [...]

Jeg har et Nvidia Geforce2 GTS 32MB og det kører som drøn...FS2000 trækker
flot framerate med alt realisme sat på - og Geforce2 er vel det samme også
selvom det hedder noget med Blaster.
Mvh
Torben

Fra : Fist of Fury

Dato : 05-10-01 14:57

Hejsa. hvor kand et købes henne til den pris ???

Hygge

Fra : KO

Dato : 05-10-01 15:48

"Fist of Fury" <janimal@mail.trillegaarden.dk> skrev
> Hejsa. hvor kand et købes henne til den pris ???

Electronic City i Odense i hvert fald....

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-10-01 16:05

> [...]
> flot framerate med alt realisme sat på - og Geforce2 er vel det samme også

Lige en oplysning...
nVidia laver ikke grafikkort. Det de laver er selve grafik processoren
(GPU'en). Den sælger de så til andre firmaer som Asus, Microstar, Elsa og
mange andre der bruger den til deres grafikkort (ofte lavet efter nVidias
reference design).
Derfor kan der godt være små forskelle på "nVidia grafikkort".

3d Blaster er forøvrigt lavet af Creative (dem med SoundBlaster lydkortene)
og det har en fin ydelse i 3d og en pæn 2d kvalitet.

--
- Lars
_ _