selstændigt pladeselskab?
Fra : eli.gudnason

Dato : 04-10-01 23:34

Hej

Jeg har en idé om at starte mit eget pladeselskab med henblik på at udgive
mit, og andres, musik.

Jeg ved jeg skal momsregistres og betale skat, men hvad så?

Hvis der er nogen der driver et privat selskab, please kontakt mig og hjælp
mig igang..

venlig hilsen..
phenxxx

ftp://snot:records@62.243.256.248:666/
http://www.mp3.com/snot_records

Fra : "

Dato : 05-10-01 00:22

"eli.gudnason" skrev:

> Jeg ved jeg skal momsregistres og betale
> skat, men hvad så?

Prøv at kontakte den kommune (el. amt) hvor du bor. Ofte kan de være
behjælpelig med vejledning, og ke ligefrem også en pose penge
(iværksætterydelse).

Hos Told&Skat kan du få diverse vejledninger som forklarer reglerne for
angivelse af moms mv.

Søg råd og bistand hos en revisor før i går igang, og lad ham lave
regnskaberme når i er startet. Det er for farligt at løbe an på at du/i selv
kan lave regnskaber fra dag 1.

Mvh, Lars