Serial osv...
Fra : Micki \"Splatman\" J~

Dato : 04-10-01 19:11

Dav NG!!!!

Jeg er begyndt at interessere mig lidt for elektronik. Den type elektronik
som man tilslutter til computeren.
Til de ting jeg laver tilslutter jeg i øjeblikket til com (serial) porten og
senere får jeg nok lavet noget med USB porten.
Jeg ville også gerne lave mine egne programmer til de ting men jeg skal lige
først vide hvordan man får kontakt med Com porten.

Nogen der ved om jeg skal bruge et component eller noget kode.
Jeg er ligeglad hvad du har bare det har noget med en com, printer (ltp)
eller en USB port.
Hvis du gider at sende de ting du har omkring det til
the_splatman@cyberguys.dk vil jeg blive rigtig meget glad.

Jeg har prøvet at søge lidt i hjælpe filen til D6 fandt ikke noget... :(

Det skal virke med D6...

På forhånd tak.

MVH.
Splatman

Ps. Ja okay MVH. Micki Dines Jensen...

-==-==-==-==-==-
GOD DAMN IT... PLAY RUNESCAPE... IT'S FREE...
WWW.RUNESCAPE.COM

Fra : Ingolf

Dato : 04-10-01 19:32

"Micki "Splatman" Jensen" <the_splatman@cyberguys.dk> wrote in message
> [...]
> the_splatman@cyberguys.dk vil jeg blive rigtig meget glad.
>
> Jeg har prøvet at søge lidt i hjælpe filen til D6 fandt ikke noget... :(

kig her:
http://www.delphi3000.com/
http://www.torry.ru/