Access 2000 - WindowsMe
Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 04-10-01 18:52

Jeg bruger Microsoft Office 2000 Pro og heriblandt Access 2000.
Når programmet startes via "start / programmer / access" vises tre
forskellige handlingsmuligheder, hvor mit problem drejer sig om den
nederste, hvor der vises eksisterende access-filer.
Jeg har to 'regulære' access-filer + Northwind-eksempel-filen, men der
vises desuden navn på to access-filer, der HAR været på harddisken,
men ikke længere findes,- de blev simpelthen 'flyttet' til papirkurven
og slettet.

Kan en venlig access-M/K fortælle mig hvordan jeg slipper af med de to
viste og uaktuelle linier ? Diverse forsøg på at finde noget i
registry har ikke givet resultat - måske kigger jeg et forkert sted ?

m.v.h. - Vagn

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 04-10-01 18:55

On Thu, 04 Oct 2001 17:51:48 GMT, vkp@12move.dk (Vagn K. Poulsen)
wrote:

> [...]
>viste og uaktuelle linier ? Diverse forsøg på at finde noget i
>registry har ikke givet resultat - måske kigger jeg et forkert sted ?

undskyld - jeg fik indlægget adresseret forkert i første omgang !
m.v.h. vagn