Hvor meget brugt scooter kan man få for 50~
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 04-10-01 18:36

Hej

Jeg går og overvejer at købe en brugt scooter, men hvor meget kan man få for
en 5-6000?

Det skal dog nævnes at det skal være en med noget plads (jeg er 190cm)

Mvh Thomas

Fra : Savini

Dato : 04-10-01 19:57

Mit råd... En Derbi Senda R, den er dejlig behagelig at køre på, dejlig høj
og utrolig "vej stærk". Jeg kan ikke lide de "almindelige" scootere da man
har en tendens til at sidde krummet sammen med benene oppe under hagen. Et
andet råd kunne være Derbi GBR 50, eller en Aprilla RS 50, dejlige
anderledes maskiner.

Jeg har selv en Derbi Senda R model '97 i Grøn. Er tosset med den. : ^)

Jeg har ikke en Roadracer model da jeg syntes de kun er fede når de ikke er
tændt, jeg syntes det tager en del af det rå look fra den når den starter og
den spinkle lyd frem kommer fra den "usle" udstødning.

Thomas

( 193 cm)

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 04-10-01 21:25

Savini wrote:

> Jeg har ikke en Roadracer model da jeg syntes de kun er fede når de ikke er
> tændt, jeg syntes det tager en del af det rå look fra den når den starter og
> den spinkle lyd frem kommer fra den "usle" udstødning.

En Senda lyder da mindst ligeså femi når man starter motoren.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Savini

Dato : 04-10-01 21:52

Det syntes jeg ikke. Når man kikkert på en roadracer forventer man/jeg en
brummen uden lige og det får man ikke. På en crosser er der selvfølgelig en
brummen men ikke så stor som på en roadracer, derfor kan jeg bedre acceptere
lyden fra min Senda. Den lyder næsten 100 % rigtig med en sportsudstødning.

Thomas

Fra : RpR

Dato : 05-10-01 13:18

> [...]
acceptere
> lyden fra min Senda. Den lyder næsten 100 % rigtig med en

Du trænger til at høre min GPR live ;]

Hvor bor du?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Savini

Dato : 05-10-01 14:12

Ja det kunne være fedt. : ^)

Jeg bor i Hadsund i Nordjylland

Thomas

Fra : RpR

Dato : 05-10-01 21:34

> Ja det kunne være fedt. : ^)
>
> Jeg bor i Hadsund i Nordjylland

Uhh, det er langt fra mig :/
Bor i Guderup, i midten på Als, Sønderjylland!

Men det kunne da ske du dukkede op til næste års scooter træf? Vi var vel ca
80 - 90 stykker iår, rigtigt hyggeligt =)

Bliver afholdt ved Robert's MC i Guderup, omkring d.25 August, weekenden
efter Als Træf for MC'er.
Det koster intet at dukke op, og der vil være fællestur og mulighed for at
købe sodavand, pølser osv.

Der kåres også DK's vildeste knallert / EU45 ved måling af HK på baghjulet!
Det koster 100,- at få den på rullefeltet og 1. 2. og 3. pladsen får pokaler
!
Jeg vandt sidste år med nydelige 12.26hk på min GPR, så jeg skal nok være
der til at forsvare titlen om DK's vildeste knallert

Fra : Savini

Dato : 05-10-01 23:17

ja for fanden det kunne være fedt, men nu skal jeg først have kørt sendaen
til. Jeg fik jo skiftet hele motoren. Jeg hader at køre cylindere til. : ^(

Fra : Scootcar Racer

Dato : 27-10-01 07:21

> Du trænger til at høre min GPR live ;]

Han kan jo bare hente den der film hvor din mopede
er på tæstbænken. Der hvor man liige kan se din skæve
næse og dine grimme briller SAMT SAMT SAMT dit
MEGA MEGA GIGA grimme hår.. Du er FANDME
grim RpR, det er HELT vildt mand..

> Hvor bor du?

Ik i als Då lol

Fra : RpR

Dato : 27-10-01 13:48

> Ik i als Då lol

Næh, men her:

Navn Titan Kræmmer Møller
Email dsl3789@vip.cybercity.dk
Adresse Sorgenfrigade 9 st.tv
Postnr By 2200 København N

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com
FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
ICQ: 19284098
"4-hjul og 4-takt er 2-hjul og 2-takt for mange"

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 05-10-01 13:53

> [...]
> har en tendens til at sidde krummet sammen med benene oppe under hagen. Et
> andet råd kunne være Derbi GBR 50, eller en Aprilla RS 50, dejlige

Lyder alt sammen meget godt - men jeg havde desværre glemt at skrive, at det
skal være en 30 scooter, da jeg ikke har kørekort.

Mvh Thomas

Fra : RpR

Dato : 05-10-01 14:04

> Lyder alt sammen meget godt - men jeg havde desværre glemt at skrive, at
det
> skal være en 30 scooter, da jeg ikke har kørekort.

Hm, så får du ikke megen knallert for 5000,- hvis der skal være godt med
plads. En gammel Jog kan godt opdrives til de penge, men den er hverken stor
eller særlig behagelig at køre på.
Rigtig mange har også været voldstunet.

Piaggio Zip er faktisk ikke så lille igen, og de fås relativt billige.