Skærme
Fijala 3554
Skærm laver små ryk!!!!
Fra : Susanne S Larsen

Dato : 04-10-01 18:26

Hej

Jeg har en flatron flat skærm - som laver små ryk i siderne/Uro i siderne.

Ved nogen hvad jeg skal/kan gøre?

Hilsen Susanne
isl44399@worldonline.dk

Fra : Jeppe Fugl

Dato : 05-10-01 14:31

Hej Susanne

Har du en højtaler stående ved siden af skærmen, det kan godt få billedet
til at ryste.

Jeppe Fugl

Fra : Bruun

Dato : 05-10-01 16:56

Hejsa,
"Susanne S Larsen" <isl44399@worldonline.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har en flatron flat skærm - som laver små ryk i siderne/Uro i siderne.
>
> Ved nogen hvad jeg skal/kan gøre?

Som Jeppe korrekt siger... Der kan være en del ting som kan irritere din
skærm.

Højtalere, omformere (til 12v eller mindre.) osv.

Mvh Kim Bruun

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-01 22:29

"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> wrote in message

>Jeppe korrekt siger... Der kan være en del ting som kan irritere din
> skærm.
>
> Højtalere, omformere (til 12v eller mindre.) osv.

Kan det ikke også være et for lavt spændingsfelt. Altså hvis skærmen kræver
230 Volt. Og der kun er 200 Volt. Kan det vel give forsyningsproblemer.

Fra : Bruun

Dato : 07-10-01 00:04

Hejsa,

> [...]
kræver
> 230 Volt. Og der kun er 200 Volt. Kan det vel give forsyningsproblemer.

Måske? Eller lodningerne inde i skærmen er ved at ældes. Det kan være mange
ting.

Mvh Kim Bruun