sikkerhed
Fra : Jørgen Bodholdt

Dato : 04-10-01 17:50

Da jeg er ny endefor EDB vil jeg høre jer hvad disse ord betyder

Scripts
applets
active x

på forhånd tak

Jørgen

Fra : Kim Nielsen

Dato : 05-10-01 07:25

"Jørgen Bodholdt" wrote:

> Scripts
fortolket programmerings sprog (kan feks. være javascript, shellscripts,
perl osv. søg på google)

> applets
java

> active x
Noget microsoft hø.

Dette har dog intet med sikkerhed at gøre

/Kim

Fra : Jørgen Bodholdt

Dato : 05-10-01 13:18

De spørgsmål som efterlystet før, ville jeg høre om det er noget med
sikkerheden at gøre.
for i Norman Firewall spørges der om at jeg vil godtage Scripts, applets og
activeX.
hvis jeg siger ja hvad sker der så ?,
eller skal jeg bare sige nej hver gang ?

på forhån Tak

Jørgen B.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 05-10-01 13:41

"Jørgen Bodholdt" wrote:

> [...]
> activeX.
> hvis jeg siger ja hvad sker der så ?,
> eller skal jeg bare sige nej hver gang ?

ahh .. oki .. det kommer an på jeres politik .. men jeg ville sige nej
til det hele

/Kim