websider gemt fra pc, billederne loader ik~
Fra : Jakob H K

Dato : 04-10-01 16:56

Jeg har hentet og gemt en del websider via IE til pc. Jeg har gemt dem
som html dokumenter og efterfølgende brændt dem ned på en cd. Problemet
er når jeg åbner dokumenterne på macen kommer billederne ikke frem.

Hvorfor ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-10-01 17:15

In article <1f0rlos.18w2sigh002f8N%ingen@email.dk>, Jakob H K wrote:

> [...]
> dem som html dokumenter og efterfølgende brændt dem ned på en
> cd. Problemet er når jeg åbner dokumenterne på macen kommer

Hvordan har du gemt websiderne på PC'en? Hvis du bare har gemt siderne
som almindelig tekst eller html, kommer grafikressourcerne ikke
med. (Eller misforstår jeg spørgsmålet)?

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Jakob Bock

Dato : 04-10-01 17:18

Hej

> [...]
> som html dokumenter og efterfølgende brændt dem ned på en cd. Problemet
> er når jeg åbner dokumenterne på macen kommer billederne ikke frem.

Du skriver selv, at du har gemt dem som HTML-dokumenter. Disse indeholder
kun sidernes tekst, og informationer om bl.a. formatering af siden. De
indeholder ingen billeddata, i modsætning til de såkaldte "webarkiver" som
de fleste browsere nu til dags kan lave. Her gemmes billeder og HTML i et og
samme dokument.

Venlig hilsen
Jakob

Fra : Jakob H K

Dato : 04-10-01 20:16

Disse indeholder
> [...]
> de fleste browsere nu til dags kan lave. Her gemmes billeder og HTML i et og

Hvorfor er billederne der så når jeg åbner filen på en pc ?

Hygge

Jakob H K

Fra : *nico*

Dato : 04-10-01 21:39

"Jakob H K" <ingen@email.dk> wrote in message
> Disse indeholder
>

> Hvorfor er billederne der så når jeg åbner filen på en pc ?

Nok fordi de ligger i Pc´ens cache fra da du besøgte siden.

Hvis du har acrobat 4 eller 5 så gem hele siden som pdf.
Hvis du altså ikke skal arbejde videre med den

Nicolai

Fra : Jakob H K

Dato : 04-10-01 22:31

> Nok fordi de ligger i Pc´ens cache fra da du besøgte siden.

Nu har jeg kigget lidt grundigere og for hver side er der faktisk en
folder med billederne i. De bliver bare ikke brugt når siderne loader,
så der er muligvis gået et eller andet galt med filnavne eller lignende
da jeg brændte cd'en (iso format med nero). Jeg vil ved førskommende
lejlighed se om den virker i en pc, hvor filerne ikke ligger i cachen

Hygge

Jakob H K

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-10-01 21:46

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Hvorfor er billederne der så når jeg åbner filen på en pc ?

fordi de stadig ligger i cachen.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på krykker

<icq:131382336>