Problemer med at udgive via FrontPage
Fra : Stefan Nielsen

Dato : 04-10-01 16:56

Hej alle i hjælpsomme,

Jeg har problemer med at udgive pr. frontpage til min udbyder,
hvor jeg har et hotel med FrontPageExtensions.

Jeg får bl.a. flg. fejl:
"Timeout for serveren er udløbet."
"Der kan ikke udgives til webstedet - kontakt
systemadministratoreren."

Er der nogen væsentlige faldgrupper, som man kan prøve så dette
kan lykkedes??

Hvis der er nogle der er hårde til FrontPage, er de MEGET
velkomne til at kontakte mig pr. mail: stef@pelsmid.dk - så kan
vi evt. også se om problemer ligger i webhotellet...

Jeg ser frem til at høre fra jer!

Stefan Nielsen
www.pelsmid.dk
www.pelsmid.com

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : ha

Dato : 04-10-01 18:58

> Jeg får bl.a. flg. fejl:
> "Timeout for serveren er udløbet."
> "Der kan ikke udgives til webstedet - kontakt
> systemadministratoreren."

Det "lyder" lidt som om webhotellet har lidt vrøvl med
sine FP extensions. Har prøvet det samme, som blev
løst ved, at webhotellet geninstallerede FP-extensions
på domænet.

Prøv i stedet at uploade med et FTP program, det er
faktisk meget hurtigere + nemmere.

mvh
ha