Hvordan sletter jeg alt?
Fra : Thomas Loecke

Dato : 04-10-01 14:53

Jeg har en .txt fil med lidt tekst i. Denne fil har jeg behov for meget
hurtigt at tømme totalt. Den skal tømmes helt ned så den fylder 0 byte.

Jeg har prøvet lidt af hvert, men ligegyldigt hvad jeg gør (jeg er ret ringe
skal dertil siges.. hehe), så ender jeg altid med at den fylder mellem 2 og
10 bytes.

Nogen gode ideer?

Hygge
Thomas

ps. årsagen til at jeg skal have den ned på 0 bytes, er at jeg bestemmer om
den skal åbners eller ej på basis af FileLen. Hvis FileLen er >0 så skal den
åbnes, ellers ikke.

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 04-10-01 16:44

Thomas Loecke skrev:
> Jeg har en .txt fil med lidt tekst i. Denne fil har jeg behov for meget
> hurtigt at tømme totalt. Den skal tømmes helt ned så den fylder 0 byte.

Open filnavn For Output As #1
Print#1, "";
Close#1

.... semikolonnet er meget vigtig! Det gør at den ikke skriver et linieskift
(som fylder 2 bytes).

> [...]
om
> den skal åbners eller ej på basis af FileLen. Hvis FileLen er >0 så skal

Det ville, efter min mening, være en bedre løsning at tjekke om filen
eksisterer og så åbne den hvis den gør. Når du så ikke skal bruge den mere
sletter du den simpelthen:

Kill filnavn

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 04-10-01 19:00

Det holder faktisk med;
Open filnavn For Output As #1
Close#1

[snip]

--
Snutten
Fjern helge fra mail adressen før du svarer.

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 04-10-01 22:24

Helge Bjørkhaug skrev:
> Det holder faktisk med;