Drag and Drop problem
Fra : Tina H.

Dato : 04-10-01 13:00

Hejsa

Lige pludselig kan jeg ikke bruge drag and drop. Det er I flere programmer.
F. eks. i Toast. Hvad er der galt? Er der forsvundet en udvidelse?

Håber en af jer kan hjælpe.

Kører 9.1DK på G4

hilsen

Tina

Fra : Lasse Knappe

Dato : 06-10-01 01:18

JA, - har ikke lige en Mac i stuen, så jeg husker ikke lige, hvad den hedder.

--
Posted from ip215.vanxr1.ras.tele.dk [195.249.130.215]

Fra : Jesper

Dato : 06-10-01 07:17

> [...]

> Lige pludselig kan jeg ikke bruge drag and drop. Det er I flere programmer.
> F. eks. i Toast. Hvad er der galt? Er der forsvundet en udvidelse?

Prøv at gå ind i kontrolpanelet Udvidelseskontrol og doublér det låste
sæt der hedder noget i retning af MacOS 9.1 komplet og genstart.

Hvis din Drag & Drop så fungerer igen har du nu en trediepartsudvidelse
der konflikter med MacOS 9.1.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Tina H.

Dato : 06-10-01 15:29

On 06/10/01 8:17, in article 1f0uk6r.trn46hedxae2N%triton@titancity.com,
"Jesper" <triton@titancity.com> wrote:

> [...]
> sæt der hedder noget i retning af MacOS 9.1 komplet og genstart.
>
> Hvis din Drag & Drop så fungerer igen har du nu en trediepartsudvidelse

Hej Jesper

Mange tak for dit gode råd. Efter mange genstarter med udvidelser slået til
og fra fandt jeg fejlen.

Det var programmet N2MP3 2.0.2 der var problemet.

Du har reddet min dag.

hilsen

Tina

Fra : Jesper

Dato : 06-10-01 15:45

> [...]

> og fra fandt jeg fejlen.
>
> Det var programmet N2MP3 2.0.2 der var problemet.

Hej Tina!

Det er ikke N2MP3s skyld, synderen er Apples CarbonLib 1.3.1 og rådet må
være at gå tilbage til version 1.2.5, så virker både drag & drop og
N2MP3 pro igen.

Fra : Tina H.

Dato : 06-10-01 15:53

On 06/10/01 16:45, in article 1f0v7rf.su00c514um71eN%triton@titancity.com,

> Hej Tina!
>
> Det er ikke N2MP3s skyld, synderen er Apples CarbonLib 1.3.1 og rådet må
> være at gå tilbage til version 1.2.5, så virker både drag & drop og
> N2MP3 pro igen.

Hej Jesper

Det er CarbonLib 1.4, som blev installeret med 9.1, jeg kører med. Jeg kan
sagtens undvære N2MP3, har andre mp3 encodere at vælge imellem.

Men tak for oplysningen.

hilsen

Tina

Fra : tom dissing

Dato : 19-10-01 17:05

Jeg kunne ikke lige finde dit indlæg. Men nu har jeg lige smidt N2MP3 ud og
Drag N drop virker igen !!
Fuck det der N2MP3
Tom