Auto Opstart i WIN 2000
Fra : Bjarne Oestergaard

Dato : 04-10-01 11:15

Hej.
Er der nogen der ved hvordan man får sit program til automatisk at starte up
sammen med windows 2000 prof.

Programmet skal starte uanset hvilken brugernavn man starter op med.

Jeg har forsøgt at skrive en nølge i Reg. Databasen under HKEY_CURRENT_USER
men så starte programmet kun hvis man logger på som den samme bruger igen.

Hvor skal man skrive hvis programmet altid skal starte når Windows bliver
startet.

Med venlig hilsen
Bjarne Østergård

Fra : Jonas Jørgensen

Dato : 04-10-01 15:03

Bjarne Oestergaard wrote:
> [...]
>
> Hvor skal man skrive hvis programmet altid skal starte når Windows bliver

Brug HKEY_LOCAL_MACHINE i stedet.

Fra : Anders Dueholm

Dato : 06-10-01 23:54

Brug Opgavestyring, her kan du både vælge ved Opstart og ved Logon.

Fra : Gigasoft Denmark

Dato : 09-10-01 14:01

"Anders Dueholm" <andersdueholm@hotmail.com> wrote in message
> Brug Opgavestyring, her kan du både vælge ved Opstart og ved Logon.

> [...]
Tak det virker fint nu
MVH
Bjarne