Re: opstaldning hos lydmuren?
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-10-01 08:48

> Jeg overvejer at få opstaldet min cykel hos Lydmuren. Er der nogen der har
> prøvet det og som vil dele ud af erfaringerne?

En af mine kolleger havde sin opstaldet der sidste vinter, og han har
været ganske tilfreds.

Man kan aflevere "på dagen", mens afhentning vil de gerne have et par
dages varsel (så de kan få den ud fra inderste række).

--Kai

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 04-10-01 10:56

min stod der en vinter forrige år...da den samtidig skulle fixes.....der var
ingen problemer.
men sidste vinter sprang motoren også lige igang efter 3 mdrs stilstand uden
at jeg havde gjort andet end at sprøjte wd40 over det hele inden den blev
parkeret !

kommer der ikke rigtigt efter at værkstedet blev udvidet, da jeg synes at
kvaliteten af arbjedet er faldet, samt der har været _lidt_små_ fejl, som
aldrig skete før i tiden.

Lasse
CBR1000f & Karin &RS125