MacOS 9.1 opgrade US eng.
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-01 07:49

Er der en der ved hvor man kan hente subject ? ..for den der ligger på
Apple.com er istykker. Disc copy siger checksum error, og jeg har hentet
den 2 gange nu på 2 forskellige maskiner..

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-10-01 07:54

Thomas von Hassel <thomas@vermoe.dk> wrote:

> [...]
> Apple.com er istykker. Disc copy siger checksum error, og jeg har hentet
> den 2 gange nu på 2 forskellige maskiner..

Jeg har den, men jeg ved ikke hvordan jeg gør den tilgælngelig for dig,
så kontakt mig lige.

--
Ciao Jesper )

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-01 08:51

> Jeg har den, men jeg ved ikke hvordan jeg gør den tilgælngelig for dig,
> så kontakt mig lige.

jeg har smidt en mail en med ftp drop :)

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 05-10-01 02:08

Thomas von Hassel <thomas@vermoe.dk> wrote:
> jeg har smidt en mail en med ftp drop :)
Hvad er det? Teach me!

mvh.
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-10-01 07:21

Flemming Rubini <rubini@image.dk> wrote:

> Hvad er det? Teach me!
>
> mvh.
> Flemming Rubini

Ftp adgang, hvis den er lavet rigtigt kan man kun uploade men ikke se
indholdet eller hentet noget af det... lidt ala en postkasse ;)

/thomas

Fra : Michael Florentin Ni~

Dato : 04-10-01 09:35

Thomas von Hassel wrote:

> Er der en der ved hvor man kan hente subject ? ..for den der ligger på
> Apple.com er istykker. Disc copy siger checksum error, og jeg har hentet
> den 2 gange nu på 2 forskellige maskiner..

Er det Stuffit Expander, der giver dig beskedden? Prøv at trække
image-filen til Disk Copy - Expander er lidt en spasser en gang i mellem.

-mf

PS. Tænk sig! En newsreader til MacOX, der ikke sutter helt vildt (kun
en lille smule). Dvs. en der kan bruges uden at miste forstanden.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-01 09:46

Michael Florentin Nielsen <florentin@mac.com> wrote:

> [...]
>

> PS. Tænk sig! En newsreader til MacOX, der ikke sutter helt vildt (kun
> en lille smule). Dvs. en der kan bruges uden at miste forstanden.

det er disccopy der brokker sig :)