[OT] www.politiken.dk en død sild
Fra : Jesper

Dato : 04-10-01 06:58

Active Server Pages error 'ASP 0115'

Unexpected error

/Default.asp

A trappable error (C0000005) occurred in an external object. The script
cannot continue running.
Lidt OT , men jeg ville alligevel nævne det. Politiken har
tilsyneladende problemer med deres Microsoft IIS og ASP, dette er
resultatet i både IE 5.02 og Mozilla 0.93. Måske skulle de anskaffe sig
en Mac istedet og køre MacOS X og Apacheserver med PHP i stedet.

--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-01 07:36

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> [...]
> resultatet i både IE 5.02 og Mozilla 0.93. Måske skulle de anskaffe sig
> en Mac istedet og køre MacOS X og Apacheserver med PHP i stedet.

Det kommer meget an på om de har en IT admin. der er fremsynet og tør
tage en disussion med sine execs :)

/thomas

Fra : Lars Nedergaard

Dato : 04-10-01 12:30

"Thomas von Hassel" <thomas@vermoe.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer meget an på om de har en IT admin. der er fremsynet og tør
> tage en disussion med sine execs :)
>
> /thomas

Virker fint
men jeg har også en rigtig pc

Lars

Fra : Terje Rydland

Dato : 04-10-01 12:40

rLars Nedergaard <ln@aua.auc.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@vermoe.dk> skrev i en meddelelse

> Virker fint
> men jeg har også en rigtig pc

Fungerer fint herfra også, men så har jeg en maskin fra verdens første
PC-leverandør og som skjønte dette med brukergrensesnitt lenge før alle
andre (Mac med MacOS X.1). Bruker OmniWeb 4.0.5

Terje

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-10-01 13:21

Lars Nedergaard <ln@aua.auc.dk> wrote:

> Virker fint
> men jeg har også en rigtig pc
>
> Lars

Hov, hov, du ... Det virker også fint NU fra denne dejlige, rigtige
mac'ie, så ...
Martin

Fra : Christian Flintrup

Dato : 05-10-01 12:46

Lars Nedergaard <ln@aua.auc.dk> wrote:

> Virker fint
> men jeg har også en rigtig pc

En serverside-fejl er normalt ikke afhængig af system / browser...

--
Christian

Fra : David Blangstrup

Dato : 04-10-01 13:20

In article <1f0qtwz.1pm4jon3aah1cN%triton@titancity.com>, Jesper
<triton@titancity.com> wrote:

> [...]
> resultatet i både IE 5.02 og Mozilla 0.93. Måske skulle de anskaffe sig
> en Mac istedet og køre MacOS X og Apacheserver med PHP i stedet.

Brug berlingske.dk i stedet for
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-10-01 01:24

Hej Jesper

- Hm, virker fint nok her med Netscape 4.78/128bits

mvh. Erik Richard

Jesper wrote:

> [...]
> resultatet i både IE 5.02 og Mozilla 0.93. Måske skulle de anskaffe sig
> en Mac istedet og køre MacOS X og Apacheserver med PHP i stedet.

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)