anden udstødning
Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 04-10-01 02:21

Er her nogen der ved om det er lovligt at montere en anden udstødning på en
45' ? ? ?

Jeg har en Hebo-potte på og har aldrig hørt noget fra de betjente der har
stoppet mig, og blev derfor lidt i rvivl.

Mvh
Flemming

Fra : RpR

Dato : 04-10-01 05:58

> Er her nogen der ved om det er lovligt at montere en anden udstødning på
en
> 45' ? ? ?

Sålænge den er godkendt til knallerten og den ikke hæver hastigheden til
noget over 45km/t, ja.

> Jeg har en Hebo-potte på og har aldrig hørt noget fra de betjente der har
> stoppet mig, og blev derfor lidt i rvivl.

Nok nærmere fordi de også kan se problemet i at 45'erne skal køre 45km/t.
Hvis alle 45'ere i DK kørte 45km/t ville trafikken bryde totalt sammen.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Gundersen

Dato : 04-10-01 21:04

Hej Rpr!

> Hvis alle 45'ere i DK kørte 45km/t ville trafikken bryde totalt sammen.

HØRT!!!!!!!!!!!!

=)

Att. RpR

> "4 hjul og 4 takt er 4 for mange"

Hmmm... DVS..... 0 hjul og 0takt er tilpas? hehe
Nej jeg ved godt at det ikke er det du mener, men den kan godt misforståes hvis
man læser den hurtigt!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk

Fra : RpR

Dato : 05-10-01 13:16

> Hmmm... DVS..... 0 hjul og 0takt er tilpas? hehe
> Nej jeg ved godt at det ikke er det du mener, men den kan godt misforståes
hvis
> man læser den hurtigt!

Jaja, og ændrer jeg den til "4-hjul og 4-takt er 2 for mange" for jeg på
puklen for at ville køre trabant eller 4-taks MC =)

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 06-10-01 09:09

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> hvis
>
> Jaja, og ændrer jeg den til "4-hjul og 4-takt er 2 for mange" for jeg på
> puklen for at ville køre trabant eller 4-taks MC =)

Hvad med "4-hjul og 4-takt er 2-hjul og 2-takt for mange"???
Bare et foreslag...

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 65 Km/t

Fra : RpR

Dato : 06-10-01 14:02

> Hvad med "4-hjul og 4-takt er 2-hjul og 2-takt for mange"???
> Bare et foreslag...

Hm ja, god ide egentligt =)