The Ring *SPOILER*
Fra : Ulrik Sarp Hansen

Dato : 03-10-01 21:45

Så så man The Ring. Og den var da meget god. Men der var nogen ting man ikke
helt forstod.

Hvorfor ringede telefonen ikke da eksmanden så filmen?
Og hvorfor var der ikke nogen der sagde til damen i telefonen at hun skulle
dø - det larmede bare?

God film, bortset fra at man havde hørt for meget om plottet fra anmeldere.

Med venlig hilsen
Ulrik

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-10-01 21:49

Hej!

Ulrik Sarp Hansen wrote:

> Hvorfor ringede telefonen ikke da eksmanden så filmen?

Fordi telefonen kun ringede i hytten! Det var ihvertfald hvad der blev sagt i
filmen, så jeg aner vitterligt ikke hvorfor...

> Og hvorfor var der ikke nogen der sagde til damen i telefonen at hun skulle
> dø - det larmede bare?

Og så kunne der da osse godt komme blod ud af røret! :) Det der gør det
uhyggeligt er jo at man ikke ved hvem/hvad der ringer op imho.

> God film, bortset fra at man havde hørt for meget om plottet fra anmeldere.

Ja, eller ham _naren_ til "premieren" i Imperial som forklarede at filmen skulle
kopieres inden 7 dage, ellers ville personen dø...

Han skulle dø sgu! :)

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

Tullende rundt i en rød Ford Escort 1.6i GLX '96 med nul gejl!

Fra : Lise

Dato : 03-10-01 22:36

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BBB79D9.44BF3F55@kampsax.dtu.dk...

KLIP

> Ja, eller ham _naren_ til "premieren" i Imperial som forklarede at filmen
skulle
> kopieres inden 7 dage, ellers ville personen dø...

Samme nummer lavede politiken i en artikel om filmene for et stykke tid
siden. FLOT!

--
Kig forbi!
www.cinemaonline.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-10-01 22:40

Hej!

Lise wrote:

> Samme nummer lavede politiken i en artikel om filmene for et stykke tid
> siden. FLOT!

Til alt held så er det ikke den rigtige spoiler mht. tv'ets rolle, men lad nu
det ligge

Fra : Lise

Dato : 03-10-01 22:54

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BBB85BA.50F64F93@kampsax.dtu.dk...
> Hej!

> Til alt held så er det ikke den rigtige spoiler mht. tv'ets rolle, men lad
> [...]
Nej, men det afsløres hvordan det forholder sig med forbandelsen - at en
anden skal se videoen.

Fra : Casio

Dato : 04-10-01 15:31

Kan du ikke lige komme med et link fra www.imdb.com?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-10-01 15:39

Hej!

Casio wrote:

> Kan du ikke lige komme med et link fra www.imdb.com?

Damn, den var ikke helt nem at finde. Men det er denne her:

http://us.imdb.com/Title?0289424

Fra : Sogaard

Dato : 04-10-01 21:11

> Damn, den var ikke helt nem at finde. Men det er denne her:
>
> http://us.imdb.com/Title?0289424

Mon ikke nærmere det er denne her:

http://us.imdb.com/Title?0178868

Fra : Jens Thomsen

Dato : 05-10-01 10:34

"Sogaard" <sogaard76@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke nærmere det er denne her:
>
> http://us.imdb.com/Title?0178868

Jep. Den øverste er en koreansk co-produktion, der kan købes på DVD under
titlen Ring Virus. Den bygger på samme romanforlæg som Ringu. Der findes
også en tv-serie over bogen.

MVH
Jens