Motorcykellyd
Fra : Mads Pedersen

Dato : 03-10-01 21:23

Jeg står og skal bruge noget motorcykellyd og lurede på om der var nogen der
kendte til nogen musiknumre med motorcykellyd på?

Det skal helst være motorcykellyd uden musik i baggrunden.

Mvh Mads

Fra : Lars B.

Dato : 03-10-01 21:34

In article <9pfs64$1pp8$1@news.cybercity.dk>,
cykologen@sletdette.mailme.dk says...
> [...]
> kendte til nogen musiknumre med motorcykellyd på?
>
> Det skal helst være motorcykellyd uden musik i baggrunden.

Prøv eventuelt at smutte ned på det lokale bibliotek, og se om ikke de
har nogle lydeffekt cd'er, der finder du sikkert hvad du skal bruge.
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 03-10-01 21:46

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står og skal bruge noget motorcykellyd og lurede på om der var nogen
der
> kendte til nogen musiknumre med motorcykellyd på?
>
> Det skal helst være motorcykellyd uden musik i baggrunden.

Det kan du finde på feks

LEADER OF THE PACK
The Shangri-Las
- #1 hit in 1964

God fornøjelse
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 03-10-01 21:51

Prøv at tjekke

http://www.motorbikebob.com/bobs_cafe/downloads/download_soundbytes00001.htm

Helt perfekt vælg en motorcyl og voila...der har du den rette lyd

Fra : Mads Pedersen

Dato : 04-10-01 11:54

"Flying Hotdogs" <info@flyingotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at tjekke

http://www.motorbikebob.com/bobs_cafe/downloads/download_soundbytes00001.htm

Ooh....det må da vist være det nærmeste man kommer et pornosite uden at det
egentlig er det

Mvh Mads

Fra : K.G.

Dato : 03-10-01 21:43

Hej Mads ....

Der bliver poste Motorcykellyd i news:dk.binaer lige nu her i
aften - håber det er noget du kan bruge ...

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Hanne

Dato : 04-10-01 06:49

> [...]
> kendte til nogen musiknumre med motorcykellyd på?
>
> Det skal helst være motorcykellyd uden musik i baggrunden.

Gab Band lavede et hit jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Den starter med en motorcykel så vidt jeg ved.

Hilsen Hanne

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 04-10-01 20:25

Mötley Crüe havde et mindre hit for 10-15 år siden med sangen "Kick start my
heart". Sangen starter med en "guitarudgave" af en motorcykel... hvis det
ellers kan bruges. Det lyder meget morsomt et eller andet sted.

Fra : Gizmoduck

Dato : 04-10-01 22:08

On Wed, 3 Oct 2001 22:22:42 +0200, "Mads Pedersen"
> [...]

>kendte til nogen musiknumre med motorcykellyd på?
>
>Det skal helst være motorcykellyd uden musik i baggrunden.

du har allerede fået masser af hjælp, men ellers er der jo også
slutningen på meat loaf's "bat out of hell"

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Mads Breddam

Dato : 05-10-01 13:27

> du har allerede fået masser af hjælp, men ellers er der jo også
> slutningen på meat loaf's "bat out of hell"

Eller starten af Meat Loaf's - I would do anything for love. Også en slags
guitar(måske)- effekt-ting, men det skulle være en motorcykel.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.