opstaldning hos lydmuren?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-10-01 20:54

Hej gutter,

Jeg overvejer at få opstaldet min cykel hos Lydmuren. Er der nogen der har
prøvet det og som vil dele ud af erfaringerne?

Tony

Fra : Luffe

Dato : 04-10-01 08:15

Hej Tony

Jeg har ikke haft opstaldet min mc der, men jeg har set at mcérne bliver
hejst op og står på 1. sal vinteren over tørt og varmt. Jeg har kun fået
lavet service på værkstedet. Der manglede ca. 1 l. olie i motoren, da jeg
kom for at hente mcén, og mine blinklys var udu efter de havde haft kåben
af. Personalet er meget venlige, måske har jeg været uheldig. Jeg ved at
mange er tilfredse med Lydmuren, men jeg kommer der ikke mere.

Men en opstaldning kan vel næppe gå galt !!

Søren
ZX6R

Fra : Luffe

Dato : 04-10-01 08:15

Hej Tony

Fra : madcat

Dato : 04-10-01 08:38

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzen.com> skrev i >
> Jeg overvejer at få opstaldet min cykel hos Lydmuren. Er der nogen der har
> prøvet det og som vil dele ud af erfaringerne?

For et par år siden havde jeg en mc vinteropstaldet hos Lydmuren, hvor den
samtidig skulle repareres efter et styrt. Det eneste kritikpunkt var, at de
tilsyneladende ikke havde ladet på batteriet eller kontrolleret væsken,
inden jeg hentede mc'en, så der var alt for lidt væske i. Jeg har hørt om en
anden, der var ude for det samme.

Det kan godt undrer mig lidt, eftersom jeg fik at vide, at de ville pille
batterierne ud af alle mc'erne, så det var nemmere at komme til at lade på
dem. Men som sagt, det var det eneste problem, og da jeg heller ikke kommer
hos Lydmuren mere, ved jeg ikke, hvordan tingene er i dag.

Susanne
GSX-R 400
RGV 250