|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | For lille dyse?? Fra : Morten Christensen
 | 
 Dato :  03-10-01 20:41
 | 
 |  | Hej! Jeg har et lille problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med:
 
 Jeg har en jog-c space innovation med 45-cyl, malossi gearing og polini
 speedcontrol. Den trækker fint op til 30, men så går den død og tager 100 år
 om at komme op i topfart.
 
 Det gælder kun, når den er varm. Når den er kold trækker den rigtig godt fra
 30 og opefter.... derfor tror jeg, at jeg måske har en for lille dyse i, da
 den jo får mere benzin når den er kold pga. automatchookeren.... kan det
 passe???
 
 Det er en lovlig #68 dyse, der sidder i nu, og jeg har checket at der ikke
 er noget lort i karburatoren.
 
 Hvis den er for lille hvad skal jeg så have?? en #72??
 
 Og hvis det ikke er problemet, hvad kunne det så være??
 
 På forhånd tak.
 
 --
 Hilsen Morten Christensen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Mads Jensen (03-10-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads Jensen
 | 
 Dato :  03-10-01 23:15
 | 
 |  | "Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
 news:3bbb6a87$0$14819$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Hej! Jeg har et lille problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med:
 >
 > Jeg har en jog-c space innovation med 45-cyl, malossi gearing og polini
 > speedcontrol. Den trækker fint op til 30, men så går den død og tager 100
 år
 > om at komme op i topfart.
 >
 > Det gælder kun, når den er varm. Når den er kold trækker den rigtig godt
 fra
 > 30 og opefter.... derfor tror jeg, at jeg måske har en for lille dyse i,
 da
 > den jo får mere benzin når den er kold pga. automatchookeren.... kan det
 > passe???
 >
 > Det er en lovlig #68 dyse, der sidder i nu, og jeg har checket at der ikke
 > er noget lort i karburatoren.
 >
 > Hvis den er for lille hvad skal jeg så have?? en #72??
 >
 > Og hvis det ikke er problemet, hvad kunne det så være??
 >
 > På forhånd tak.
 >
 > --
 > Hilsen Morten Christensen
 >
 >
 
 Er std. dysen 68 ?
 På min gamle PGO var det 72. Prøv at sætte sådan en i.
 
 Mads
 
 
 
 
 |  |  | 
  Flemming Ploug  aka ~ (04-10-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Flemming Ploug  aka ~
 | 
 Dato :  04-10-01 02:31
 | 
 |  | 
 "Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
 news:9pg2lu$rf$1@abnew01.sonofon.dk...
 > "Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3bbb6a87$0$14819$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > > Hej! Jeg har et lille problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med:
 > >
 > > Jeg har en jog-c space innovation med 45-cyl, malossi gearing og polini
 > > speedcontrol. Den trækker fint op til 30, men så går den død og tager
 100
 > år
 > > om at komme op i topfart.
 > >
 > > Det gælder kun, når den er varm. Når den er kold trækker den rigtig godt
 > fra
 > > 30 og opefter.... derfor tror jeg, at jeg måske har en for lille dyse i,
 > da
 > > den jo får mere benzin når den er kold pga. automatchookeren.... kan det
 > > passe???
 > >
 > > Det er en lovlig #68 dyse, der sidder i nu, og jeg har checket at der
 ikke
 > > er noget lort i karburatoren.
 > >
 > > Hvis den er for lille hvad skal jeg så have?? en #72??
 > >
 > > Og hvis det ikke er problemet, hvad kunne det så være??
 > >
 > > På forhånd tak.
 > >
 > > --
 > > Hilsen Morten Christensen
 > >
 > >
 >
 > Er std. dysen 68 ?
 > På min gamle PGO var det 72. Prøv at sætte sådan en i.
 >
 > Mads
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
  KLL (05-10-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : KLL
 | 
 Dato :  05-10-01 07:43
 | 
 |  | Du skal ikke skifte dysse da du kun kører med en 45'er cylinder
 hvilket luftfilter kører du med og har du renset det for nyligt?
 
 
 "Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
 news:3bbb6a87$0$14819$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Hej! Jeg har et lille problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med:
 >
 > Jeg har en jog-c space innovation med 45-cyl, malossi gearing og polini
 > speedcontrol. Den trækker fint op til 30, men så går den død og tager 100
 år
 > om at komme op i topfart.
 >
 > Det gælder kun, når den er varm. Når den er kold trækker den rigtig godt
 fra
 > 30 og opefter.... derfor tror jeg, at jeg måske har en for lille dyse i,
 da
 > den jo får mere benzin når den er kold pga. automatchookeren.... kan det
 > passe???
 >
 > Det er en lovlig #68 dyse, der sidder i nu, og jeg har checket at der ikke
 > er noget lort i karburatoren.
 >
 > Hvis den er for lille hvad skal jeg så have?? en #72??
 >
 > Og hvis det ikke er problemet, hvad kunne det så være??
 >
 > På forhånd tak.
 >
 > --
 > Hilsen Morten Christensen
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
  Mads Jensen (04-10-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mads Jensen
 | 
 Dato :  04-10-01 23:23
 | 
 |  | "KLL" <admin@kll.dk> skrev i en meddelelse
 news:vH4v7.1928$uQ.263868@news010.worldonline.dk...
 > Du skal ikke skifte dysse da du kun kører med en 45'er cylinder
 > hvilket luftfilter kører du med og har du renset det for nyligt?
 >
 
 Hvis han kører med en dyse #68, så skal han altså skifte til 72 !
 
 Mads
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |