CX500 - hvorfor "Gyllepumpe"?
Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 03-10-01 20:18

Hvis nogen skulle være i tvivl, så har jeg lige lagt 4 skanninger i
<news:dk.binaer.motor>, der så rigeligt forklarer sagen :)

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-10-01 20:26

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Uffe R. B. Andersen - mailto:urb@twe.net
> http://www.twe.net/
>
> 'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

*LOL*

Thore Jensen

Fra : (o; D@n ;o)

Dato : 03-10-01 21:10

> Hvis nogen skulle være i tvivl, så har jeg lige lagt 4 skanninger i
> <news:dk.binaer.motor>, der så rigeligt forklarer sagen :)

Fedest !!!!!.......................især udtrykket "Gussradwixer" tar kegler

Dan
(som havde glemt at han også er Werner fan)

Fra : Steffler

Dato : 03-10-01 21:29

"(o; D@n " <sota@tdcadsl.dk> wrote in message

> Fedest !!!!!.......................især udtrykket "Gussradwixer" tar
kegler

Som lige pludselig undrer sig over "Gussradwixer" ?.. Det er
for længe siden man boede et sted hvor tysk tv var eneste
alternativ til DR

/S

Fra : (o; D@n ;o)

Dato : 03-10-01 21:37

> Som lige pludselig undrer sig over "Gussradwixer" ?.. Det er
> for længe siden man boede et sted hvor tysk tv var eneste
> alternativ til DR
>
> /S

Kan egentlig ikke oversættes til dansk. Men prøves skal det:

mit bedste bud må være "Støbthjulsonnanist", andre................

mvh
Dan
(Som har været på Werner`s bar i Kiel ;>) )

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 03-10-01 22:16

On Wed, 3 Oct 2001 22:36:31 +0200, "(o; D@n " <sota@tdcadsl.dk>
wrote:

>Kan egentlig ikke oversættes til dansk. Men prøves skal det:
>
>mit bedste bud må være "Støbthjulsonnanist", andre................

Det var også et ord jeg havde lidt svært ved :) Tak for oversættelsen.

>mvh
>Dan
>(Som har været på Werner`s bar i Kiel ;>) )

Øvs. Den kan jeg ikke slå - jeg har kun et par Werner sokker, to
Bôlkstofff (½l dåser), en Werner toiletbørste (med en "Meister
Rörhrich" figur på vej op ad skaftet), to Werner bøger, en dårlig VHS
kopi af filmen "Werner Beinhart", en CD med Soundtracket fra samme,
samt en DivX kopi af "Werner 3". Derudover har jeg engang snakket med
en, der faktisk havde set løbet mellem "Red Porsche Kiler" og den røde
Porsche.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 03-10-01 22:31

Hurra! Jeg elsker Werner! 1'eren er nu den bedste med meister Rörhrich,
Echardt og de andre, man skal bare spole over alm film senerne.

Uffe forresten, jeg har Werner 1 og 2 på VHS.
Hau rein de shicsse!
Saft!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 03-10-01 23:07

On Wed, 3 Oct 2001 23:30:45 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@vkr.dk> wrote:

>Uffe forresten, jeg har Werner 1 og 2 på VHS.
>Hau rein de shicsse!
>Saft!

Uuuuha, Bager - hvis de er i en god kvalitet, så er jeg meget
intereseret i kopier :) Min kopi af 1'eren er yderst ringe (men lige
skæg af den grund).

Fra : Armand

Dato : 04-10-01 01:10

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> skrev i en
> Hvis nogen skulle være i tvivl, så har jeg lige lagt 4 skanninger i
> <news:dk.binaer.motor>, der så rigeligt forklarer sagen :)

Fed ide at få hyperlink'et gruppen!

Strip'en tager jo fint hånd om øgenavnet

--
Armand.