Skærme
Fijala 3554
Samsung Syncmaster 900SL+ flicker?
Fra : Casper Lyngsø

Dato : 03-10-01 19:22

Hej NG,

Nogen der har oplevet at %subj% flicker en gang i mellem (2-4 gange om
dagen)? Skærmen viser meget meget kort en sort frame, og relæet klikker lige
en gang. Hvad er problemet?

Caz

Fra : Jobba

Dato : 03-10-01 21:09

Jeg har haft min skærm siden februar uden nogen form for problemer, og
heller ikke dem som de beskriver.
Jeg er overordentlig tilfreds med.

Måske skulle du kontakte din forhandler af skærmen, for det lyder ikke
normalt. Den skulle jo gerne holde nogle år.

- Jesper Munk

Fra : E

Dato : 24-10-01 14:14

Jeg har heller ikke problemer.