Nielsen - Tyson titelkamp ?
Fra : --=BGN=--

Dato : 03-10-01 18:47

Er det sandt hvad jeg har læst og hørt, at kampen mellem Brian Nielsen og
Mike Tyson ikke er en titelkamp?
Forhåbentlig er det rygter, for den der vinder må da være den sande
verdensmestermester.

Bo

Fra : Ingolf

Dato : 03-10-01 19:50

Jeg fatter overhovedet ikke at Brian er gået med til den kamp.. eller
overhocedet har ønsket den... sikke en stakkel.. Jeg håber fandme Brian
vinder.. men jeg er nu lidt usikker på hans stil.. han laver altid det der
med at stikke snotten flabet frem, og hurtigt trække sig tilbage og slå..
men UHA .. den laver man IKKE mod en mand som Mike Tyson.. Husk at hans
oprindelige(nuværende?) klubnavn er "Catskill" Og det passer egentlig meget
meget godt! LYNhurtig som en kat, og hårdt som ind i "#/(¤ AAAAAV!!

STOP BRIAN!!!

Fra : Tim Christensen

Dato : 05-10-01 14:41

"--=BGN=--" <bo@bgn.dk> wrote in message
> Er det sandt hvad jeg har læst og hørt, at kampen mellem Brian Nielsen og
> Mike Tyson ikke er en titelkamp?

Det er ikke titelkamp.

> Forhåbentlig er det rygter, for den der vinder må da være den sande
> verdensmestermester.

Nej, der er ingen af de to boksere der har VM titler i betydende forbund.

Mvh

Tim

Fra : Aase Hasselmann

Dato : 06-10-01 13:06

det er ingen titelkamp

Fra : Per Jørgensen

Dato : 06-10-01 13:06

Fra : Ole Haahr Andersen

Dato : 06-10-01 13:06

Det er INGEN titelkamp ...

Fra : Aase Hasselmann

Dato : 06-10-01 13:08

Det er Ingen titelkamp

Fra : Morten Juel

Dato : 13-10-01 19:44

> Forhåbentlig er det rygter, for den der vinder må da være den sande
> verdensmestermester.
hehe Brian får 8mill bare for at bokse, så ville jeg sq da også prøve

Mvh
Morten