Faderhuset
Fra : Live4Him

Dato : 03-10-01 18:40

For de som er interesseret i at vide lidt mere om Faderhuset fandt jeg 2
artikler fra Kristeligt Dagblad på :

http://www.dialogos-counselling.dk/fh/fh.avisartikler.htm

jørgen.

Fra : Erik

Dato : 03-10-01 18:54

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> For de som er interesseret i at vide lidt mere om Faderhuset fandt jeg 2
> artikler fra Kristeligt Dagblad på :
>
> http://www.dialogos-counselling.dk/fh/fh.avisartikler.htm
>
> jørgen.

Erik

Det er lige det!

Fra : Marlene Karecki

Dato : 03-10-01 19:51

Erik <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agIu7.15815$lk7.251408@news.get2net.dk...
> "Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Erik
>
> Det er lige det!

Uanset om man synes det er Faderhuset eller dialogcentret der er en sekt, så
kræver det lidt af et mandfolk og nogen stærke visioner, at påtage sig
Ungdomshuset. Ingen vil vel, ved deres fulde fem, påstå at Nørrebro er bedre
stedt uden udbredelse af Evangeliet.

med venlig hilsen
Marlene Karecki
www.karecki.com

Fra : Lars Andersen

Dato : 03-10-01 20:04

[Snip]
>Ingen vil vel, ved deres fulde fem, påstå at Nørrebro er bedre
> stedt uden udbredelse af Evangeliet.
>
> med venlig hilsen
> Marlene Karecki

Nej, Vi er jo alle syndere, og mangler herligheden fra Gud...
...og kan du så hilse Bjarne, fra Lars Henrik Andersen på
Bornholm?
--

Kærligst Lars
lha@mail.dk

Fra : Live4Him

Dato : 03-10-01 20:10

"Marlene Karecki" <marlene@karecki.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> kræver det lidt af et mandfolk og nogen stærke visioner, at påtage sig
> Ungdomshuset. Ingen vil vel, ved deres fulde fem, påstå at Nørrebro er
Nej, men det var heller ikke det mine indlæg handler om. Jeg ville bare
benytte lejligheden til at sætte fokus på sekteriske menigheder, i dette
tilfælde Faderhuset, i håb om at få en fornuftig debat omkring menigheder;
gode og dårlige ting, hvorfor folk forlader dem i nedtrykt sindstilstand
osv. Om Faderhuset har købt den ene eller anden bygning er jeg sådan set
ligeglad med.

Livet's ord i Uppsala har også nogen store imponerende bygninger, men det
gør dem ikke automatisk til et godt sted at være for kristne.

jørgen.