Slankeklinikk i Danmark?
Fra : Svein Olav Leithe

Dato : 03-10-01 14:57

Jeg hadde for en tid tilbake en URL til en slankeklinikk (mener bestemt det
var i Danmark).

Jeg klarer dessverre ikke å finne tilbake til denne klinikken, er det noen
her på denne ng
som kan hjelpe meg?

På forhånd takk!

--
Lillebror
(som ikke er så liten likevel)

Fra : grhops

Dato : 06-10-01 00:01

Jeg har ikke URL, men kan det være Ebeltoft Kurcenter i Danmark du tener på.
Sto en reportasje i Hjemmet nr. 39 om en mann som fikk god oppfølging der.

Hilsen Storesøster

Fra : grhops

Dato : 06-10-01 00:10

Her er den:
http://www.ebeltoft-kurcenter.dk/ide.html

Fra : Svein Olav Leithe

Dato : 08-10-01 08:55

> Her er den:
> http://www.ebeltoft-kurcenter.dk/ide.html
>

> "grhops" <grhops@frisurf.no> wrote in message
> på.

> noen

Tusen takk for tipset, men det var nok ikke den der klink jeg tenkte på.

Jeg husker blandt annet et bilde av 3 STORE menn som var ikledd badebukse
som skulle
i et basseng for å svømme.

Ihvertfall en om ikke flere av disse tre fortalte om sin situasjon og
bakgrunnen for å følge et
slikt opplegg ved et slikt senter/klinikk.

Når skal jeg lære å ta vare på slike URL'er som virekre interessante?

--
Lillebror
(som virkelig ønsker å bli mindre)

Fra : Mari

Dato : 14-10-01 14:24

http://liveterfedt.tv2.dk/programmet/

http://www.ubberup.dk/sund.html

> Lillebror (som virkelig ønsker å bli mindre)

Jamen, så må det være Ebeltoft Kursuscenter, du
ønsker dig et ophold på.

Mh Mari

Fra : Svein Olav Leithe

Dato : 15-10-01 21:52

Mari <alohaloh@min.sol.dk> wrote in message

> [...]
>
> http://liveterfedt.tv2.dk/programmet/
>
> http://www.ubberup.dk/sund.html

> Jamen, så må det være Ebeltoft Kursuscenter, du

Ønsker og ønsker, da må jeg håpe på den gode fe.

Det stemmer nok at det var Ebeltoft.
Har i kveld klart å finne tilbake til en artikkel som stod i en
av de større avisene her i Norge i fjor en gang.

Er det noen som har prøvd eller hørt om noen som har prøvd
dette kursopplegget?

--
Lillebror

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 07-10-01 20:49

http://www.annesslankeskole.dk

anne nielsen's geniale side og hjælp ..!