Erfaringer med Freepays dankort- betalings~
Fra : Jakob Munck

Dato : 03-10-01 13:20

Er der nogen der har erfaringer, gode og dårlige, med Freepays
dankort-betalingsløsningt til Internet? Den koster ikke noget, og
umiddelbart kan jeg ikke se, at man bliver udsat for nogen form for reklame.
Det lyder næsten for godt til at være sandt !

Er der nogen, der har konkrete erfaringer?

v.h.
Jakob Munck

Fra : BMA-Data

Dato : 03-10-01 19:00

On Wed, 3 Oct 2001 14:19:35 +0200, "Jakob Munck"
<jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>umiddelbart kan jeg ikke se, at man bliver udsat for nogen form for reklame.
>Det lyder næsten for godt til at være sandt !

Jeg kiggede på dem for tid tilbage ifm. med udvikling af vores
e-handels løsning. Og så vidt jeg husker, var begrundelsen at de ville
udbrede betalingen over nettet. Altså en lidt idealistisk - men meget
positiv - holdning til net-betaling. Det var vist ca. deres formål.
For de "kunne ikke se at en gate-way, der tænker for meget i profit,
skulle være hindringen for udbredelse af dankort-betalinger på
nettet".

>Er der nogen, der har konkrete erfaringer?

Nej - desværre. Men jeg snakkede med dem, og de virker meget flinke,
imødekomne og seriøse.

--

Mvh.

BMA-Data
http://www.bma-data.dk

Fra : alwresuihalert

Dato : 05-10-01 14:44

snip
> [...]
reklame.
> Det lyder næsten for godt til at være sandt !
>
> Er der nogen, der har konkrete erfaringer?

Det er vist fint nok med Freepay. De får erfaringer og gjort lidt reklame.

Men du skal hoste op til PBS. Først skal de også godkende dig.