Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ricoh RDC-6000 vs. Minolta Dimâge 2300
Fra : Christian Hove

Dato : 17-12-00 18:35

Hej
Jeg går og overvejer at købe et digitalkamera til omkring 3000kr.. Jeg har
fundet frem til to forskellige 2 Megapixel kameraer. Det ene er et Ricoh
RDC-6000 og det andet er et Minolta Dimâge 2300. Er der nogen der har
erfaringer med disse kameraer? Jeg har kun fundet meget få og korte
anmeldelser af Ricoh kameraet på nettet, er der nogen der kender til steder
hvor det er anmeldt?

mvh.

Christian Hove

Fra : Johnny

Dato : 19-12-00 18:15

Jeg har lige købt et Minolta Dimage 2300 kamera. Og jeg er faktisk rigtigt
godt tilfreds.
Det tager rimeligt gode billeder i "Standard" opløsning. Dvs billederne kun
fylder omkring 70-75 kb. Hvilket er perfekt til at sende med e-mails
og til internettet.
Og billederne er så 800 x 600.
Du kan evt se en masse om Minolta Dimage 2300 på disse sider :
http://www.cyberphoto.se/?http://www.cyberphoto.se/minolta/digital/ex1500w.s
html
http://www.steves-digicams.com/minolta2300.html
Som du kan se får det rigtigt god kritik stort set overalt. På
Steves-digicams side er der også en masse anmeldelser fra brugere af de
forskellige kameraer. Og nogle billeder taget med kameraet.
Jeg er ikke ekspert på området, og havde derfor forespurgt en masse steder
(butikker) om hvilket kamera jeg skulle vælge. Jeg vaklede nemlig også
mellem Ricoh RDC 6000 og Minolta Dimage 2300. Overalt ville de forskellige
vælge Minoltas.
Håber at du kan bruge dette til noget...!
Mvh Johnny